Gå til innhold

Heeeeyy.....så kult!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Fant nettopp gammelbilen min til salgs på nettet.

Det var den 75 Camaroen som jeg restaurerte!

Det var rett og slett dritkult å se den igjen etter disse årene, så jeg måtte bare poste det :D:D

Sjekk den ut:

http://www.finn.no/finn/car/object?id=3807512&sid=733171910834637&pos=1&rub=202

:)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare fordi den er så fint restaurert! :D:D

Kødd til side, så er jeg helt enig. Han får aldri nesten 110,000 for den.

Selv om det selvsagt kostet mer enn det å restaurere den, så fikk jeg jo på langt nær det da den var nyrestaurert...

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ChevyKen

Er bare fordi den er så fint restaurert! :D:D

Kødd til side, så er jeg helt enig. Han får aldri nesten 110,000 for den.

Selv om det selvsagt kostet mer enn det å restaurere den, så fikk jeg jo på langt nær det da den var nyrestaurert...

Ken

Hva fikk du da?:) *veldig lyst på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var off-season for Amcars og jeg stod med et bein i kofferten til USA og to Chevy'er å selge, så jeg lot den faktisk gå for 50,000 - og DET var et ufattelig godt kjøp for han som fikk den! Det var faktisk standard pris for en i "bra" stand på den tiden, og denne hadde en 1 år gammel restaurering, med lakk og karosseri arbeid for nesten den prisen alene.

Alle karosserideler som kunne byttes, var byttet - med unntak av støtfangerene. Nye skjermer, nytt panser, dører fra Texas, nytt nedre frontstykke, brukt øvre frontstykke og bagasjelokk. I tillegg var setene (foran) nyopptrukne, nytt teppe, ny radiator, and the list goes on .....

M.a.o. jeg GAV den bilen bort...

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er jo åssen man ser det - jeg fikk meg jo en grei Cab for penga, pluss noen tusen til mods - og da sitter jeg jo nå igjen med en bil som er verdt rundt om det 4-5 doble av hva den gamle Camaron solgte for... :D

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider