Gå til innhold

Litt oppdateringer på min E34 i løpet av vinteren :)

Ranger emnet

CoaSlip

Anbefalte innlegg

Har hatt mye "ork" i meg i vinter og oppgradert litt , og tråder med mye bilder er alltid gøy :) De som henger her mye har kansje sett noe av det før , men nå er det bilder tatt med skikkelig kamera :)

Here we go:

Nytt Anlegg er vel den største modden i vinter, er 98% ferdig , mangler noe pynt , men spiller 110% :) Nye subber , forsterkere og ny layout baki:

Bagasjerom.jpg

Subbene står "feil" vei inn i kupeen:

SubCoupe.jpg

Blått alarmlys for å matce bilen , integrert i A-stolpen:

Alarmdiode.jpg

LED-Display i bakruta for å fornærme de som ligger bak meg:

(Ps: Teksten ser rar ut når den blir tatt bilde av, er helt ok i virkeligheten)

Sign.jpg

Nytt speedo med kromringer og plasmaskiver:

SpeedoDag.jpg

Om Kvelden:

SpeedoNatt.jpg

Og sist men ikke minst , noe jeg har venta 3 år på, EKTE Angeleyes (Fra E39)

og Xenonlys men de er ikke så spennende å ta bilde av :) Superhvite :)

DDE.jpg

I tillegg har jeg bytta alle foringer foran til powerflex , Bilstein Sprint Senkedempere , Eibach senkefjører, alle styresstag , alle deler i opphenget foran, ALLE bremser :) Gleder meg som en unge til å sette på sommerdekka å teste opphenget med skikkelige dekk :)

Freude am Fahren!

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj!!!

Jaggu stått på du.

Hvordan fikk du e39 lyktene til å passe? eller er det bare ringene du har tatt derifra?

Hvor har du kjøpt speedoskivene? Vanskelig å sette inn? Skjønte ikke de helt, de er hvite om dagen med svart tekst, og blir svarte med blått lys om natta?? Ellr har du bare byttet ut orginalbelysningen med blå dioder?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breisladdern: Speedoskivene kommer fra innoparts.no , og er plasmaskiver. De er ikke sorte, men mørkeblå ,du ser bare ikke lyset i dem om dagen, akkurat som du ikke ser det vanlige lyset i speeden om dagen. De var en liten kveldsjobb å sette dem inn , og var litt småskummelt for nålene måtte rives av... Det er lys i selve skivene , har ikke byttet ut noe som helst belysning inni speedoen.

Ringene er integrert inn i lykta og er egentlig erstatningsringer for E39, men laget av kald katoder så de lyser mye sterkere enn "vanlige" ringer. MYE arbeid, brukte i overkant av 3 dager på de vil jeg tippe. Og da handlet jeg inn brukte lykter i tilfelle noe skulle gå galt. Lyktene må varmes i ovn en etter en for å få av glasset, og et av glassene sprakk pga varmen... Anbefales egentlig ikke.

Chiller: Jo , det skal være lys i de også må bare få ræva i gir å bestille nye holdere til pærene , de var smelta bort :) (IKKE bruk 5w i stedet for 3watts pærer)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mye "ork" i meg i vinter og oppgradert litt , og tråder med mye bilder er alltid gøy :) De som henger her mye har kansje sett noe av det før , men nå er det bilder tatt med skikkelig kamera :)

Here we go:

Nytt Anlegg er vel den største modden i vinter, er 98% ferdig , mangler noe pynt , men spiller 110% :) Nye subber , forsterkere og ny layout baki:

Bagasjerom.jpg

Subbene står "feil" vei inn i kupeen:

SubCoupe.jpg

Blått alarmlys for å matce bilen , integrert i A-stolpen:

Alarmdiode.jpg

LED-Display i bakruta for å fornærme de som ligger bak meg:

(Ps: Teksten ser rar ut når den blir tatt bilde av, er helt ok i virkeligheten)

Sign.jpg

Nytt speedo med kromringer og plasmaskiver:

SpeedoDag.jpg

Om Kvelden:

SpeedoNatt.jpg

Og sist men ikke minst , noe jeg har venta 3 år på, EKTE Angeleyes (Fra E39)

og Xenonlys men de er ikke så spennende å ta bilde av :) Superhvite :)

DDE.jpg

I tillegg har jeg bytta alle foringer foran til powerflex , Bilstein Sprint Senkedempere , Eibach senkefjører, alle styresstag , alle deler i opphenget foran, ALLE bremser :) Gleder meg som en unge til å sette på sommerdekka å teste opphenget med skikkelige dekk :)

Freude am Fahren!

Skikkelig nice altså. må vel få fiksa det i min gamle tds også, hehehe;)

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vet du om noen som vil ha seg bil? huff her er vi off topic så det holder

Hehehehe, nei ikke nå, har 2stk E34 selv+ noen andre så jeg har nok biler tenker jeg;)

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet har alle e34 digital instrumentpanel.

Hvertfall der kmstand og tripteller er..

Noen har CheckControl, dvs to "reset" knapper (en på hver side) og et digital tekstfelt til feilmeldinger fra CC modulen og info fra kjørecomputer.

Også biler uten kjørekomputer blei levert med CheckControl modulen.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider