Gå til innhold

200sx s13 vs Calibra turbo 4x4??

Ranger emnet

Eirik_N

Anbefalte innlegg

får da si som en kamerat av meg sa, som hadde 4x4 Turbo..

"eg savne calibraen..eller..eg savne an når eg funka!"

Han hadde 2 motorhavari på 6 mnd.. Den ble levert inn for å overhales hver gang..

De motorne er noe av de mest driftssikre som er og oppdrive i orginal tilstand, så ville sett litt mere nøye på sjåføren, eller de som har overhalt den.

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De motorne er noe av de mest driftssikre som er og oppdrive i orginal tilstand, så ville sett litt mere nøye på sjåføren, eller de som har overhalt den.

Høres ikke veldig driftsikkert ut med sykehus besøk 2 ganger på 6mnd.

jeg vet hvertfall at girkassen i 4x4 turbo ikke er bra, kan vel ikke være like ille som i 323gtr mazda for den har jeg erfart 2 ganger selv, helt latterlig, hehe

Bmw 530i v8 1996 gobilen
200sx 1993 solgt
Vento 1992 1,8cl restaureres
740glt 1990 2,3 16v solgt
Nissan primera 2000 solgt og dynget

Audi 80 1993 bruksbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deleprisene på eldre Nissan er heller ikke så gærnt.

Isåfall er dette VELDIG induviduellt ;)

-Hilsen en som jobber på delelageret for Nissan.

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du om det;)

Alle jeg kjenenr som har hatt calibra har hatt MYE problemer...

Men for all del, kanskje du har en annen erfaring^^

Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,-

BMW e36 Cab

[x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de bilene er særlig bra på driftsikkerhet. Men for min del er valget lett (200sx så klart). Mange personlige grunner til det, men jeg mener definnitivt at den har en liten fordel når det gjelder driftsikkerhet. Og den er ikke vanskelig og skru på heller (selv om Opel også er lett å skru på).

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider