Insolved Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Endelig nesten ferdig på skolen, og har tid til å ta lappen.. takk gud.. hadde time i dag, og han var så fornøyd så jeg booket like greit allt det obligatoriske. 24 juni er jeg ferdig med allt, og da gjenstår teoriprøve og oppkjøring.. MEN.. Teoriprøve TIDLIGST slutten av Juli Oppkjøring TIDLIGST starten av August Heia Biltilsynet her i Askim/Mysen :rolleyes: Mvh. En som vil ha lappen fort. Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by EvolutionVII Endelig nesten ferdig på skolen, og har tid til å ta lappen.. takk gud.. hadde time i dag, og han var så fornøyd så jeg booket like greit allt det obligatoriske. 24 juni er jeg ferdig med allt, og da gjenstår teoriprøve og oppkjøring.. MEN.. Teoriprøve TIDLIGST slutten av Juli Oppkjøring TIDLIGST starten av August Heia Biltilsynet her i Askim/Mysen :rolleyes: Mvh. En som vil ha lappen fort. Kan skjønne at du er frustret over at de som jobber i staten ikke klarer å være på jobb når det er sommer. Da kan norge bare dette sammen for dems del... F**n det er så typisk... Men så hjelper det jo heller ikke å lære av det, for det blir jo ikke noen neste gang... Typisk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Går det ikke ann for deg å ta saken i egene hender å ringe rundt å høre om det tid noe annet sted litt tideligere i sommer Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Trur de har under 1måned ventetid i Drøbak nå. Og 2uker på teori. sjekk der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Juni 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 RS2, im on it. boXer, japp. kjørelærern min snakka om det. thnx. Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 I asker har de begynt med DROP IN teori... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by EvolutionVII RS2, im on it. boXer, japp. kjørelærern min snakka om det. thnx. lykke til det er morro med lappen ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by EvolutionVII Endelig nesten ferdig på skolen, og har tid til å ta lappen.. takk gud.. hadde time i dag, og han var så fornøyd så jeg booket like greit allt det obligatoriske. 24 juni er jeg ferdig med allt, og da gjenstår teoriprøve og oppkjøring.. MEN.. Teoriprøve TIDLIGST slutten av Juli Oppkjøring TIDLIGST starten av August Heia Biltilsynet her i Askim/Mysen :rolleyes: Mvh. En som vil ha lappen fort. hei du! Etter Håkon mista lappen fløy vi over alt for å finne noe ledig... drit i skolen... bestill selv.:! Sjekk med andre steder, uti distriktene er det mye kortere tid.. så kan du også møte opp på en prøve å spørre om du kan få ta... dette varierer fra sted til sted.. så hør litt rundt.. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 drop-in i asker. som marius sa over her. vi dro fra sted til sted... oslo hadde 6 uker vente tid... Kjeller hadde 2 uker... i asker var det akkurat en prøve som skulle starte...fikk kasta meg med der...hadde 2 feil under margin....jippi... du må forhøre deg over alt....i hamar da? det er jo bare 1 time unna....verd det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 som om askim/mysen ikke er distrikt nok.. hehe.. Hørt med Moss da?? Gode erfaringer med alt mulig annet der.. ser jo folkeforlatt ut.. MÅ da være kort tid her.. ?? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Juni 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Takk for alle tips folkens, keep em coming :) Skal ringe som en gal i morgen :D Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 her er det ikke noe som heter ventetid!!! er ikke så dyrt heller mellom 8-12000..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Juni 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Nord Trøndelag blir LITT langt.. Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yellow Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Har hatt flax jeg da, fikk lappen to dager etter bursdag (som er på høsten) pga helg og har hatt bra flyt der ute når det gjelder registrering og spm... De har jo til og med begynt å smile der... hehe.. men det er kjipt å måtte vente på lappen pga fellesferie... Siter "Ting tar tid, lang tid...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Jeg går utifra at det er Biltilsynet du mener(ikke.......) Så vidt jeg vet så er det ikke noe statlig organ som heter Biltilsynet lenger....Nå er det nok Statens vegvesen som gjelder. Trodde de fleste hadde drop in på teori nå???? Har de stengt i fellesferien??? Trodde det var slutt for mange år siden??? At ventetiden er lenger om sommeren er vel ikke så rart siden også statsansatte helst vil ha fri om sommeren....!! I motsetning til de som jobber på bilverksted;) ;) Kunne ikke dy meg......:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg