Gå til innhold

*hate Biltilsynet*

Ranger emnet


Insolved

Anbefalte innlegg

Endelig nesten ferdig på skolen, og har tid til å ta lappen.. takk gud.. hadde time i dag, og han var så fornøyd så jeg booket like greit allt det obligatoriske. 24 juni er jeg ferdig med allt, og da gjenstår teoriprøve og oppkjøring..

 

MEN..

 

Teoriprøve TIDLIGST slutten av Juli

Oppkjøring TIDLIGST starten av August

 

Heia Biltilsynet her i Askim/Mysen :rolleyes:

 

Mvh.

En som vil ha lappen fort.

1997 Volvo S70 2.0LT

x - 1997 Volvo S70 2.0S

---

1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvolutionVII

Endelig nesten ferdig på skolen, og har tid til å ta lappen.. takk gud.. hadde time i dag, og han var så fornøyd så jeg booket like greit allt det obligatoriske. 24 juni er jeg ferdig med allt, og da gjenstår teoriprøve og oppkjøring..

 

MEN..

 

Teoriprøve TIDLIGST slutten av Juli

Oppkjøring TIDLIGST starten av August

 

Heia Biltilsynet her i Askim/Mysen :rolleyes:

 

Mvh.

En som vil ha lappen fort.

Kan skjønne at du er frustret over at de som jobber i staten ikke klarer å være på jobb når det er sommer. Da kan norge bare dette sammen for dems del... F**n det er så typisk... Men så hjelper det jo heller ikke å lære av det, for det blir jo ikke noen neste gang... Typisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvolutionVII

Endelig nesten ferdig på skolen, og har tid til å ta lappen.. takk gud.. hadde time i dag, og han var så fornøyd så jeg booket like greit allt det obligatoriske. 24 juni er jeg ferdig med allt, og da gjenstår teoriprøve og oppkjøring..

 

MEN..

 

Teoriprøve TIDLIGST slutten av Juli

Oppkjøring TIDLIGST starten av August

 

Heia Biltilsynet her i Askim/Mysen :rolleyes:

 

Mvh.

En som vil ha lappen fort.

 

hei du!

 

Etter Håkon mista lappen fløy vi over alt for å finne noe ledig... drit i skolen... bestill selv.:! Sjekk med andre steder, uti distriktene er det mye kortere tid.. så kan du også møte opp på en prøve å spørre om du kan få ta... dette varierer fra sted til sted.. så hør litt rundt..

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drop-in i asker. som marius sa over her. vi dro fra sted til sted...

oslo hadde 6 uker vente tid...

Kjeller hadde 2 uker...

i asker var det akkurat en prøve som skulle starte...fikk kasta meg med der...hadde 2 feil under margin....jippi...

du må forhøre deg over alt....i hamar da? det er jo bare 1 time unna....verd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt flax jeg da, fikk lappen to dager etter bursdag (som er på høsten) pga helg og har hatt bra flyt der ute når det gjelder registrering og spm... De har jo til og med begynt å smile der... hehe.. men det er kjipt å måtte vente på lappen pga fellesferie...

"Ting tar tid, lang tid...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går utifra at det er Biltilsynet du mener(ikke.......)

 

Så vidt jeg vet så er det ikke noe statlig organ som heter Biltilsynet lenger....Nå er det nok Statens vegvesen som gjelder.

 

Trodde de fleste hadde drop in på teori nå???? Har de stengt i fellesferien??? Trodde det var slutt for mange år siden??? At ventetiden er lenger om sommeren er vel ikke så rart siden også statsansatte helst vil ha fri om sommeren....!! I motsetning til de som jobber på bilverksted;) ;)

 

Kunne ikke dy meg......:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår