Gå til innhold

Mistet strøm på div ting

Ranger emnet

Ole-H

Anbefalte innlegg

Her om dagen mistet jeg noe strøm på bilen.

Coupe-vifte, kjørelys, instrumentlys og vindusvisker får ikke strøm. Fjernlysa holder heller ikke.

Noen ganger kommer det, men så blir det borte igjen.

Jeg har en liten knapp på lysbryteren/rele.

Noen forslag?

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde på Golfen til dama, der bytta jeg tenningsbryteren, vis du tar av tenningslåsen på bilen din og ser bak der du setter i kontakta på tenningslåsen, så sitter det en stjerneskrue som du skrur ut og så får du dratt ut tenningsdelen og setter inn en ny.

Da skal jeg love deg alt fungerer igjen.

Hilsen

Raymond

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde på Golfen til dama, der bytta jeg tenningsbryteren, vis du tar av tenningslåsen på bilen din og ser bak der du setter i kontakta på tenningslåsen, så sitter det en stjerneskrue som du skrur ut og så får du dratt ut tenningsdelen og setter inn en ny.

Da skal jeg love deg alt fungerer igjen.

Hilsen

Raymond

Du sier noe der ja.

Da får jeg bytte den i morra. :)

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjedde hos meg for noen uker siden, byttet da også enne bryteren, og alt fungerte igjen. Du må av med ratt osv for å komme til den gamle bryteren. Kan evnt tjuvkople den nye bryteren under dashen først for å se om det er den, før du demonterer ratt + rattlås...

1985 VW Golf II cl 1,6

1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6

1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget)

1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt)

1996 Citroën ZX 1,4i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider