raz Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Jeg har et par hvite baklykter som jeg skal selge men jeg vet ikke hvor mye de er verd. Fikk de med bilen,er det noen som har en anelse på hva disse er verd?noen plasser de har slike på internett? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 er vel verdt 200,- om de er tette og dugg/fukt frie! :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ser de ut som de gjør på bildet ditt, eller er det blitsen som gjør det? Jeg synes disse er tøffe: http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=04298&ASP=1495797&Type=VW&Model=Golf&Year=1990&Back=WA_Varegruppe+ASP=1495797+Type=VW+Model=Golf+Year=1990+Varegruppe=0223 Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 det er ikke inntak av vann nei. Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Bytte likt i originalsota baklykter? ;) Helsota. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Er de som på linken jeg kom med? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hvem er det du spør, trebor? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 vist du spør mei sier jeg nei...hr blåe baklykter liggende hjemme som jeg skal ha på=D Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Mye forlanger du for baklyktene da? Mine crystal clear lykter overlevde ikke vinteren desverre, så tenkte at jeg kunne kjøpt bakyktene dine, om du ikke forlanger gull og grønne skoger, og fått lakkert dem svarte/røde nederst:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 nei,tror ikke det,,,hr et par blåe jeg skal ha på!!! Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Altså, om du leser det forrige innlegget mitt, så spør jeg hvor mye du forlanger for lyktene! Ikke om du har blå lykter eller ikke, da dette er no du alt har poengtert. Trodde hele poenget med posten din var at du skulle selge lyktene, og lurte derfor på hvor mye du kunne forlange. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Bytte likt i originalsota baklykter? ;) Helsota. Tror det var dette han svarte på.. Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Tror det var dette han svarte på.. Var nok helst det. Men lurer fortsatt på hvor mye du forlanger for lyktene, raz. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Bytte likt i originalsota baklykter? ;) Helsota. Jeg kan være interessert i å bytte! Se bilder på linken i signaturen Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Jeg kan være interessert i å bytte! Se bilder på linken i signaturen Hmm, var da fælt å mye jeg skulle tulle til postene mine idag da:op Det hørtes bra og interessant ut:) Hva slags stand er lyktene da? Strøkne, lekker inn vann osv. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg