thordarson Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Hva syns dere om dekal? Vil ha alle slags komentarer:) Jeg vil skille den ut litt.. få litt mere opmerksomhet:=) Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Hehe.. Fast Tribal? Det så jo helt greit ut, men dekoren burde vært en del større, synes jeg.. Dekket mer av siden, og ut over hjulet bak og greier.. Men det er min mening :) Skiller deg litt ut ihvertfall :) Nå nytter det ikke lengre å ljuge om hvor du har vært :D Edit: Så nøyere på bildet.. Photoshop er en fin ting :D Ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Tja, litt kult. Får den iallfall til å skille seg ut..... Men hadde ikke satt det på på min egen bil..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 fett med rett graphics.. styyygt med feil.. veldig viktig at du velger rett graphics.. heh. veeeeldig.. men jeg liker det Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Photoshom er tingen ja :) Lurer på å skaffe meg en dekal iallefall til Moldetreffet:) Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Syns det ble bra på denne bilen. Helt greit med LITT så lenge du ikke overdriver det.. :) (for eksempel sort audi tt på våler i helga.. :rolleyes: ) Jeg kunne ikke tenkt meg å hatt det på min egen bil men..:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 yodude Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Hva slags tonig/soting har du på rutene dine `? Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Sånne ting er drit kult! Driver en del med sånne ting selv! Morro! Bilde av mitt "prosjekt": Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Photoshop soting:D Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by NoLimit Syns det ble bra på denne bilen. Helt greit med LITT så lenge du ikke overdriver det.. :) (for eksempel sort audi tt på våler i helga.. :rolleyes: ) Jeg kunne ikke tenkt meg å hatt det på min egen bil men..:rolleyes: Var en person som glante stygt på meg når jeg nevnte at det var skikkelig Japse style over den TT'n (sikkert han som eide den) ;) Men synes den tribal dekal'n var grei, bare ikke overdriv.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Hva synes "folket" om noe sånt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Fettern min driver med dette i Houston. Ordner jævlig mye fett egentlig... Det er hobbyen hans, casher han inn ganske bra på det å. Stort marked for det i Texas :) Personlig så synes jeg at noe av det er kult, ikke alt. (Smak og behag tho') http://www.connetgraphics.com/ PS: Siten er veldig utdatert... han har ikke tid til å oppdatere lenger. Noe av hans arbeid: Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 synes dekor gjør seg best på japsebiler. men alle regler har sitt unntak da. kan jo bli fett. men synes det tilhører japsebiler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=282227 skal du selge bilen thordarson eller .... why ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg