Polo Classic Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Skal ha dekor på min etterhvert også, men i en stil dere ikke har sett før. Jeg synes ikke du skal sette på dekor hvis den ikke fremhever orginal linjer eller andre detaljer, untatt hvis det er for bryte på store lakkerte flater. Men så er jeg mer for diskret eleganse ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Juli 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Skal nok ikke selge bilen jeg nei.. Er nokk en fjott som tror han er artig som har lagt ut annonsa.. Men er det noen som er intrisert i å betale 40000.- for bilen min uten stereoen så er den solgt:) hehe Ikke så lur han derre som har lagt den ut nei:) Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg