Kristiansen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hei. Vet ikke helt om dette er riktig avdeling på forumet og spørre, men fant ikke noe bedre.. Tenkte jeg skulle trekke om dørtrekka i brukspickupen min, for de er grå, men vil ha de svart... Tenkte da i retning og kle de med et lag skai. Men hvor får jeg egentlig kjøpt det ? og er det dyrt? Hvordan fester jeg det? med spraylim? Siter MHV Stig Are Kristiansen <a href="http://www.ford-granada.tk">www.Ford-Granada.tk</a> <a href"http://www.hortenstreetracers.no">www.HortenStreetRacers.no</a> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Prat med Autod her på forumet, han selger dette. Vet ikke hva prisen på det er. Man fester det med kontaktlim, det har også autod. Limet kommer i boks, så det må enten pensles på eller helst bruke en malersprøyte og spraye det på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 stoff og stil i drammen har skai til under 100kr metern (TROR det er 120cm bredde og 79/89 kr m)som også er slitesterkt. kontaktlim har jo biltema. Er i drammen 2-3 ganger i uka så du får si ifra hvis du vil ha kollone dit, lett å se bygget, men veien inn ekke dit ekke så lett :P sist gang jeg var der for å kjøpe skai hadde de blått og svart i forskjellige nyanser. Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 øy...ekke du som jobber på meny borreveien? Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Ser du bor i horten... Hvorfor ikke ta en tur innom http://www.hti.as/ De trakk om seta og dørtrekka mine i skai.. Får sikkert kjøpt no av de.. Greie folk.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 dørene ekke så vanskelige å trekke selv da, men proffe folk gjør det som regel bedre :( :p har de trekt setene dine også? siden funker ikke helt... edit: mente å trekke på eldre biler som ikke har så mye vinkler og sånt Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 dørene ekke så vanskelige å trekke selv da, men proffe folk gjør det som regel bedre :( :p har de trekt setene dine også? siden funker ikke helt... edit: mente å trekke på eldre biler som ikke har så mye vinkler og sånt Om det var meg du spurte nå så ja.. de trakk setene også.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 var det...har du no tlf nr til dem? Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Nettsiden jeg la link til fungerer her.. Besøks adresse: Trimveien 41. 3188 Horten Tlf.33020720. Cato / Mob.95024279. Øyvind/ Mob.92027805. var det...har du no tlf nr til dem? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Nettsiden jeg la link til fungerer her.. Besøks adresse: Trimveien 41. 3188 Horten Tlf.33020720. Cato / Mob.95024279. Øyvind/ Mob.92027805. takker og bukker, må sjekke hva de skal ha for å trekke seter... trimveien var jo genial gate :D Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 gadd ikke lese hele posten men jeg bruker lim på sprayboks funker veldig bra..det eneste er at det er litt dyrt 140 kroner boksen..dette funker sånn at man må spraye på begge flatene vente 40 sek å sette i sammen..er veldig fornøyd med det.. Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 gadd ikke lese hele posten men jeg bruker lim på sprayboks funker veldig bra..det eneste er at det er litt dyrt 140 kroner boksen..dette funker sånn at man må spraye på begge flatene vente 40 sek å sette i sammen..er veldig fornøyd med det.. Ikke bruk noe drit spraylim, kjøpte feks spraylim på mekonomen, skikkelig dårlig, bare griseri Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Grei nokk og trekke dørene, men setet, taket gulvet. Tenke og prøve litt fluffy pels i gammel volvoen :D Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Fant denne siden.. Selger blank sort skai for 90,-/m (Er det dyrt?).. + Mye annet som pels og diverse.. Har planer om å bestille derifra, noen som har erfaringer med dette firmaet? http://www.rainbowtekstil.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hmm...jeg kjøpte mitt hos møbeltapesereren..det var det han anbefalte meg å bruke... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg