autod Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 jeg har brukt og teste masse forskjellig av dette iløpet av de siste 10årene, å jeg har kommet fram til 2typer som er bra, det her mest med føyelighet og gjøre da man ofte skal trekke om ting med mye former. jeg bruker KUN et sprøytbart kontaktlim til dette, fungere utmerket om man har tilgang på ei lakksprøyte fra biltema og en liten kompressor:) har også et spraylim som fungerer ganske bra og ikke er altfor dyrt, men jeg bruker det ikke der det er mye former, fint på teppe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Fant denne siden.. Selger blank sort skai for 90,-/m (Er det dyrt?).. + Mye annet som pels og diverse.. Har planer om å bestille derifra, noen som har erfaringer med dette firmaet?http://www.rainbowtekstil.no/ er billigere der jeg handler 49kr /m, men har du ikke no sted i nærheten av deg som selger slikt? må være billigere enn å betale porto og greier... Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Hei.Vet ikke helt om dette er riktig avdeling på forumet og spørre, men fant ikke noe bedre.. Tenkte jeg skulle trekke om dørtrekka i brukspickupen min, for de er grå, men vil ha de svart... Tenkte da i retning og kle de med et lag skai. Men hvor får jeg egentlig kjøpt det ? og er det dyrt? Hvordan fester jeg det? med spraylim? Biltemas skai er grei men tåler veldig lite om man strekker den for mye, den er også veldig rimelig. Men kontakt limet til Biltema er ræva rett og slett, spraye limen som Autod selger er den beste til slik faktisk, og som autod sa det skai han bruker er en del dyrere men egner seg best der det er mye former og særlig negative former. Limet er som sagt alfa/omega. litt OT, har sett vel bilen din en del, og har nok sett deg i Meny også-uten å vite det- men kan godt hjelpe deg litt med tips ang trekkingen -har prøvd en del ganger før ;) - dog ikke så lenge som Anders=Autod. eller send meg navnet jeg kan spørre etter neste gang jeg er innomm der. var forresten innom det firma i trimveien i fjørd når jeg skulle ha skai til dashboret mitt og de hadde ikke noe store utvalg og dessuten var veldig dyrt -men kanskje det er blitt bedre nå.... gjennom bekjente fikk jeg tips om et mobel firma på vei mot Tjøme og fikk kjøpt bra kvalitet for en grei penger men desverre så passet ikke mønstret på det andre og akk da hadde de bare svart... ellers er ikke veien langt til Autocustom og The Install Bay og det er vel de samme produktene som autod bruker til daglig har jeg inntryk av... Pål=Earthquake bor ikke så langt fra oss i Horten egentlig... :) :driving Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 har 4 meter med skai jeg og som du kan få billig, kjempekvalitet!!!! mørkeblå, fra Skinnlåven Hønefoss Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg