zombiedick Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Skal montere noen JBL Decade i hattehylla mi. Men mangler mal! Har gjort dette før uten mal, og resultatet har vært varierende for å si det mildt... Tenkte det sikkert var noen her på forumet som har en link eller noe, det hadde vært kjempetoppersfatality Trenger selvsagt ikke være til akkurat denne modellen, men noe tilsvarende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 jeg lurer bare på hva som fikk deg til å velge 6*9 Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Fasongen på 6x9" variere mye. Ta et ark og klipp deg til det beste du kan. Da får du et godt nok mål til høyttalerne dine. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Tenkte det, men det bruker å bli litt krøll av dette, hadde vært mye lettere med en standard mal og evt tatt det derifra. Grunnen til at jeg har 6x9 er at det ikke tar noe særlig med plass i bilen min som er veldig liten. Er ferdig med tiden jeg hadde sub og full pupp, og da er decade et bra alternativ. Spiller som om man har en liten sub faktisk! Har en 4-kanaler liggende, så jeg kommer nok til å putte inn et 5 1/4" komponent sett etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 mal pleier vel og følge med når du kjøper høytalere har gjort det når jeg har kjøpt høytalere ihvertfall. kanskje det står noe på JBL sine hjemme sider Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ja, men jeg kjøpte de brukt dessverre. Har sjekket hjemmesidenen uten hell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handerrederrehanja Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 det du gjør er at du går inn i paint også går du på menyen som står helt oppe også går du på den knappen som heter "bilde" også trykker du på "attributter" så velger du tommer også velger du høyde 6 og lengde 9 også velger du tommer.. da er arket i tommer.. også velger du den tingen på siden der du velger sånne forskjellige ting og der velger du de derre runningene som ikke er helt runde men ovale. så går du så langt ut i gjørnet på arket du kommer også trykker du inn knappen på musen og holder den inne og drar den helt ner i motsatt hjørne.. så printer du det ut og fester det på et annet ark også klipper du ut langs stripen og du har helt nøyaktig 6x9 mal Siter - Opel Omega B 1998 2.0 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Bruk papir som morel anbefaller og/eller papp. Skal vel gå rimeligt fort å få ein branok mal du kan bruke. No veit eg ikkje korleis hattehylla di er, men det kan ofte væra greit å forsterke den. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 3år denne:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Oops, det såg eg ikkje! Her har nok stianguten sett på ein eldgammel tråd. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handerrederrehanja Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 poenget med og svare på en eldgammel tråd er jo for det at hvis noen andre trenger mal til 6x9'er så finner de ut kordan i denne tråden... det var den første tråden eg fant når eg søkte på mal til 6x9.... Siter - Opel Omega B 1998 2.0 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg