Gå til innhold

Mal til 6x9 høytalere!

Ranger emnet

zombiedick

Anbefalte innlegg

Skal montere noen JBL Decade i hattehylla mi. Men mangler mal! Har gjort dette før uten mal, og resultatet har vært varierende for å si det mildt... Tenkte det sikkert var noen her på forumet som har en link eller noe, det hadde vært kjempetoppersfatality

Trenger selvsagt ikke være til akkurat denne modellen, men noe tilsvarende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det, men det bruker å bli litt krøll av dette, hadde vært mye lettere med en standard mal og evt tatt det derifra.

Grunnen til at jeg har 6x9 er at det ikke tar noe særlig med plass i bilen min som er veldig liten. Er ferdig med tiden jeg hadde sub og full pupp, og da er decade et bra alternativ. Spiller som om man har en liten sub faktisk!

Har en 4-kanaler liggende, så jeg kommer nok til å putte inn et 5 1/4" komponent sett etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

det du gjør er at du går inn i paint også går du på menyen som står helt oppe også går du på den knappen som heter "bilde" også trykker du på "attributter" så velger du tommer også velger du høyde 6 og lengde 9 også velger du tommer.. da er arket i tommer.. også velger du den tingen på siden der du velger sånne forskjellige ting og der velger du de derre runningene som ikke er helt runde men ovale. så går du så langt ut i gjørnet på arket du kommer også trykker du inn knappen på musen og holder den inne og drar den helt ner i motsatt hjørne.. så printer du det ut og fester det på et annet ark også klipper du ut langs stripen og du har helt nøyaktig 6x9 mal

- Opel Omega B 1998 2.0 sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider