|RockFordFosGate| Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 noen som vet hvor jeg får tak i alu balltre? Koster 700 kroner på sporten for et alu ball"tre". Tror det er noe slik, litt billigere for et balltre av tre :well Synes du gjorde det helt rette, bare gi et godt skremmeslag og få ha til å tie. Ekke vits å gjøre noe mer ut av saken. Hadde vært noe annet hadde han tatt opp kniven igjen og stukket etter deg. Det ekke feil det ordtaket at vold løser ingen problemer, i dette tilfellet var det selvforsvar som løste problemet. Man kan jo ikke gjøre noe annet enn å slå, hva annet skal man gjøre da? Såja, bra at noen tar affære. Er alt for få i verden som virkelig gidder ta ansvar når det skjer ting. Men man bør også vite at det går grenser. Siter Bil kommer etterhvert.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Haha. Dette minner meg om den historien fra USA fra han som fikk innbrudd i garasjen og politiet ikke gadd å komme. 5 minutter senere ringer han snuten igjen og sier de ikke trenger å komme da han har skutt jævlene med hagle. 3 minutter senere var det 5 politibiler og 2 helikoptre utenfor. Kommentar fra karen. "Jeg trodde dere ikke hadde tid til å komme! Dere lyver jo!" (Hører med til historien at fyren som ringte bare spøkte med at han hadde skutt de, regner med de innbruddstyvene ble skremt) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 FUCK! Den historien lo jeg godt av. Ja, jeg skjønner alvoret, men i etterkant så er det jo litt komisk da. Veeeeldig modig gjort! CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik320i Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Bra gjort!! :) Mulig å få tak i stun gun i eller ikkje så langt vekk ifrå Norge? Siter BMW E30 320i 89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 hmmm...skulle ikke ha ringt snuten....beholdt bagen hans og den han hadde på seg,,,og banka karen helseløs...og kjørt videre... =)=)=)=) batong/balltre går fint....ble stoppa med flammer kaster, og motorsag men de sa ingen ting...sa bare det var fra jobben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 ikke glem og rygg over han også da:cool: går forresten helt fint og ha batonger i bilen..blei stoppa av onkel og de fant 2 i bilen når jeg kjørte corre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Er bedre med balltre i tre enn alu. siden man får mere tyngde bak slaget med noe som veier mer :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Haha. Dette minner meg om den historien fra USA fra han som fikk innbrudd i garasjen og politiet ikke gadd å komme. 5 minutter senere ringer han snuten igjen og sier de ikke trenger å komme da han har skutt jævlene med hagle. 3 minutter senere var det 5 politibiler og 2 helikoptre utenfor. Kommentar fra karen. "Jeg trodde dere ikke hadde tid til å komme! Dere lyver jo!" (Hører med til historien at fyren som ringte bare spøkte med at han hadde skutt de, regner med de innbruddstyvene ble skremt) haha..!! Den var litt bra egentlig, hvis den er sann. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 henta fra bell treet mitt igjen jeg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 haha.. dette var dritbra!! skal få tak i ett jeg og!:P greit nokk med ett i alu, man er jo ikke so svak at man ikke kan få ett skikkelig slag!! lettere og kontrolere Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Trur æ hadde drept jæveln! Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Trur æ hadde drept jæveln! Mye tøffe 17 åringer her inne..hehe..tar dere opp haikere på mopeden eller? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Mye tøffe 17 åringer her inne..hehe..tar dere opp haikere på mopeden eller? § 3-1. Antall personer "Ett barn under 10 år på tohjuls moped. " Mao plukker de bare opp folk under 10 år :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Kjøp en fastnøkkel.... 50mm eller no... Har en 42 på skolen og den er bra lang og får til et rimelig heftig slag! Og det er det jo ikke no problem å forklare heller. Du skulle skru på traktor:P Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 haha..!!Den var litt bra egentlig, hvis den er sann. Tviler, har sikkert lest 20 forsjellige versjoner av den. :) Er nok enda en vandrehistorie. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg