Mariius Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Dette står det respekt av ! :thumb Til dere andre som prøver og haike med meg og ta det lille jeg har av verdi, jeg har også balltre under/bak sete! blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Herlig! Så ikke posten før nå, å blei litt skuffa over at jeg allerede hadde lesten ferdig! ikke nok med alle gratulasjoner osv(som du ABSOLUTT fortjener), så vare jo spennende å høre hvordan det gikk her! Fått vite noe mer nå eller? Har tenkt på lignende situasjoner, men kan ærlig talt ikke si om jeg ville stukket halen mellom beina å løpt det jeg makta(ikke særlig langt:P) eller gjort som du! Men to ting er sikre når jeg kjøper bil; Balltre/"slagvåpen" ligger under sete, og ett sett med ekstra nøkler i lomma! Da ere om å gjøre å låse bilen når han står bak, starte bilen og gi på det den har! for å så ringe politietblah Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Da må du anskaffe deg ku-fanger i ræva og :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Da må du anskaffe deg ku-fanger i ræva og :D Planla aldri å ryggeblah Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Når vi alle er inne på balltrær.Tror du ikke det er noen kloke hoder her som kan lage en slags "bat-dispenser" eller "bat-o-matic" i dashbordet? Bare lurer jeg.. kan sikkert herme litt etter rolls med å putte balltre enten i døren (som paraplyen til rolls) eller evt inn i dashen fra siden :thumb Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 kan sikkert herme litt etter rolls med å putte balltre enten i døren (som paraplyen til rolls) eller evt inn i dashen fra siden :thumb Eller så kan man herme etter NWA.... "in my four door I got a sawed-off" (avsagd hagle..) Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Eller så kan man herme etter NWA.... "in my four door I got a sawed-off" (avsagd hagle..) Coming straight outta Compton! :deng :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrykladdina Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Glad det ikke var jente, er selv jente, og syntes fort synd på folk som sitter å haiker. Så nå har jeg ihvertfall lært før jeg får lappen at jeg aldri i hele mitt liv skal ta opp haikere. Hadde det hvert jente, kunne han jo ha bedt om noe annet el noe på veien! Er glad du gjorde det azz! Alltid hvert negativ til at typen min har det i bilen, men skjønner nå at han SKAL ha det i bilen! Lykke til videre med saken:) Siter play the life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Respekt til deg moppen! Dette taklet du ufattelig bra! Hold oss oppdatert på hva som skjer i saken da! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Noe av det bedre jeg har lest på lenge :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
franko Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Tar litt tid og dra opp balltreet også da vist du har det under setet. Hei vent litt jeg skal bare dra fram balltreet mitt (6 sek). Da er det bedre med stunngun, eller muskler. Noen alu batt er lagd for noen som heter softball og spilles av unger i usa. De har lett for og bli bulkete når du slår med de, men kan vel altid byttes ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Tar litt tid og dra opp balltreet også da vist du har det under setet. Hei vent litt jeg skal bare dra fram balltreet mitt (6 sek). Da er det bedre med stunngun, eller muskler. "ja" bedre med stungun, som man må 20-30 cm unna mannen for å bruke, enn å smacke ett balltre på 50-60 cm midt i trynet hans.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
franko Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Tenkte på vist du satt inni bilen jeg da, men kan du trikset med og lure han med deg bak bilen som han i posten her er nok bat best. Rekkevidde på 20 cm, du skal holde det i armen ikke med tennene. Fins også batonger med stunn gunn på, vil nok si de er klart best. Smack han ned i bakken og sørg for at han blir der med høyspenningen. Aviser for vite hva som skjedde ved og lytte på politi radioer. Da får de høre når sentralen kaller biler til åstedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Neinei.. Så Cops her en kveld og så at politiet nå bruker en slags stun-gun som skyter et par "piler" med tynne ledninger fra inn i "offeret". Da snakker vi effektivt.. Han stod og regulerte styrke etc helt til karen oppførte seg :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hvor hardt kan man slå en fyr i hodet med balltre før han dør egentlig? Ser du skrev at du dro til det du hadde, trodde kanskje det ville bli svært store skader da? (jeg tviler ikke på det som skrives, jeg bare lurer) Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg