Figgi Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 måkke tro vi stoppa her Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 GOOD BOY! tro æ må begynne å ha me balltre i bilen jah! Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Skulle vært litt treffsikker på ditt sted, og dratt til over kneskåla.. Da hadde han skjønt at haiker-yrket ikke er å tulle med. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Suveren handling i rett øyeblikk! Jeg har et 2kg branslukkningsapperat liggende i midtkonsollen i tilfelle brann, men det kan jo komme godt med i andre situasjoner ser jeg. Knalle jævelen ned da og stappe apperatet i kjeften på han og sprøyte vilt! Neida... Har nok av ting i bilen til å slå med ja. Nå for øyeblikket har jeg branslukker, et helt pipesett, 1.5 liter med vann... Men det å handle rett til rett tid er noe som ikke alle klarer. Han som trente meg i karate før, han var utkaster på en gourme resturant her i sunnhordaland. Da var det en kar som bråka noe sykt og klaga på mat osv. Så da tok han eit simpelt grep i albuleddet på han og drog han med ut. Så var han treneren borte et par uker på ferie. Og en kveld da han sto og snakka med noen utforbi samme resturant så kom han bråkmakeren mot han med knyttneven fra bakhold. Og med en gang han fikk neven hans i sidesynet så tok han tak i den i en helvetes fart og heiv han rett i asfalten. Da sankker vi om reflekser.. hehe, men så har jo han 3. dan og da..for de som vet hva det er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 3.dan, ouch vil ikke kødde med han ihvertfall Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hvordan får dere ei alukølle under setet? Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 noen som vet hvor jeg får tak i alu balltre? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Suveren handling i rett øyeblikk! Jeg har et 2kg branslukkningsapperat liggende i midtkonsollen i tilfelle brann, men det kan jo komme godt med i andre situasjoner ser jeg. Knalle jævelen ned da og stappe apperatet i kjeften på han og sprøyte vilt! Neida... Har nok av ting i bilen til å slå med ja. Nå for øyeblikket har jeg branslukker, et helt pipesett, 1.5 liter med vann... Men det å handle rett til rett tid er noe som ikke alle klarer. Han som trente meg i karate før, han var utkaster på en gourme resturant her i sunnhordaland. Da var det en kar som bråka noe sykt og klaga på mat osv. Så da tok han eit simpelt grep i albuleddet på han og drog han med ut. Så var han treneren borte et par uker på ferie. Og en kveld da han sto og snakka med noen utforbi samme resturant så kom han bråkmakeren mot han med knyttneven fra bakhold. Og med en gang han fikk neven hans i sidesynet så tok han tak i den i en helvetes fart og heiv han rett i asfalten. Da sankker vi om reflekser.. hehe, men så har jo han 3. dan og da..for de som vet hva det er.. Vet godt hva 3.dan er for noe ja. Det er en meget høy grad i shotokan karate. Det er vel den høyeste graden en privatperson kan få om jeg ikke tar helt feil? Den sporten er ikke direkte ukjent for meg for å si det sånn. Kjenner flere med 3. dan, og det er rimelig syke folk når det kommer til selvforsvar og selvbeherskelse. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Fatter ikke hvordan man kan blande inn så mye vold, skit og faenskap på et bilforum jeg... At ingen moderatorer har sperra denne tråden/advart "tøffeItrynet-gjengen" er ganske merkelig... Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Austevollingen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 - Siter 1. års lærling, lette kjøretøy. Bmw 520i 1993 Bmw 520i 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirium Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 istedet for å legge mye penger i ett balltre, som purken IKKE liker at man har i bilen; stikk på biltema og kjøp den største latmannsarma de har. den er en halvmeter lang, hardere enn ett balltre, har gummigrep for å holde i, koster 150kr, og litt lettere å bortforklare i etterkant. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
legacy Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Kan ikke noen sende mail til politietaten eller lignende, å spørre om regelverket rundt dette med balltre i bilen? Jeg tør ikke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 hva er problemet med å ha et balltre i bilen.. ? Ser ikke hvordan det er mer merkelig enn å ha en thermos eller noe annet helt normalt. Du får kjøpt balltre på sportsbutikker, trenger ikke lisens eller noe sånt for å ha det.. og om de spør sier du at du bruker det når du spiller stikkball, eller at det er lillebroren din som glemte det i bilen.. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flamer Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hmm. Tror jeg blir å kjøpe meg ett tre balltre borre ett 200mm langt 10mm hull å pakke 10m rundstål neddi med tre tropp på toppen. Har stor tro på det ;) Siter 01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual -x-Volvo 142 73 -x-Ski-Doo Formula + -x-Volvo 240 (Bilcross) Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
legacy Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hmm. Tror jeg blir å kjøpe meg ett tre balltre borre ett 200mm langt 10mm hull å pakke 10m rundstål neddi med tre tropp på toppen. Har stor tro på det ;) Haha, konge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg