Razer_06 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Var ute å kjørte på en litt øde vei i sommer, da var det en kar som lot bikkjene hans gå midt i veien! så prøvde han å komme seg inn i bilen når jeg sakket ned farten (kom bil imot så jeg måtte jo nesten stoppe) Han virket som en lite hyggelig kar, takk gud for sentrallås... fikk låst alt av dører å hivi meg over i andre feltet akkurat i det bilen imot hadde passert, da begynnte jaggu karen å løpe etter bilen å prøvde å sparke bilen min :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 sinnsykt bra at du gjorde det du gjor! nå får han straff i alle fall =) tar aldri imot haikere eg da men =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaviS Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Utrolig bra jobba :) Tror du gjorde det beste utav saken. Neste gang jeg ser noen som haiker skal jeg gassepå.. med mindre det er en vakker jente ^^ Siter Audi A6 98 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ellers så tar jeg aldri på haikere om jeg ikke kjenner de... men man lærer av alt.. Har haiket selv, i tøffe tider. Men jeg tror at man må kunne dømme et menneske for utseendet før du tar noen i biln... Bra jobba. Sund at son skam ødeleger for harmløse i nød... Siter http://www.cardomain.com/ride/2449708/1 Honda in my blod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Men jeg tror at man må kunne dømme et menneske for utseendet før du tar noen i biln... tror det stemmer det der for jeg får alltid haik:p Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hver gang jeg ser en BMW Z-serie tenker jeg på denne filmen: http://www.break.com/index/red_neck_bmw_road_rage.html Skulle gjerne tenkt meg å hatt en gønner under førersetet...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hver gang jeg ser en BMW Z-serie tenker jeg på denne filmen: http://www.break.com/index/red_neck_bmw_road_rage.html Skulle gjerne tenkt meg å hatt en gønner under førersetet...:) Hihi, de var ikke fullt så tøffe når han dro fram den. :fatality: Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hihi, de var ikke fullt så tøffe når han dro fram den. :fatality: Dem ble ganske paffe ja...:) Høres ut som han kisen som filmer er på dop! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Køddefilm det der. Sorry OT :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Haha:P jaja, sånn går det når man skal være så jævla tøff i kjeften.:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Må få skaffet meg ett baltre tror jeg, bar kjøre noen spiker gjennom det og surre litt pigtrå rundt så er det klart til bruk.. hehe:D. Står respekt av at du sluttet og slå! Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Må få skaffet meg ett baltre tror jeg, bar kjøre noen spiker gjennom det og surre litt pigtrå rundt så er det klart til bruk.. hehe:D. Står respekt av at du sluttet og slå! Gjør du det med balltreet ditt så blir det UANSETT regnet som våpen beregnet for personskade, og DU er den som er i trøbbel. Selv om det er i selvforsvar - slår du noen med noe sånt blir du garantert siktet for drapsforsøk med dødelig våpen. Lite lurt. Skal du ha balltre for å beskytte deg selv, eller for å skade andre? Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Gjør du det med balltreet ditt så blir det UANSETT regnet som våpen beregnet for personskade, og DU er den som er i trøbbel. Selv om det er i selvforsvar - slår du noen med noe sånt blir du garantert siktet for drapsforsøk med dødelig våpen. Lite lurt. Skal du ha balltre for å beskytte deg selv, eller for å skade andre? hehe .. unnskyldninga om at du spiller baseball og var på vei hjem fra trening funker dårlig om du har piggtrå og spiker igjennom det :shake Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Jesus. Hadde jeg blitt truet med kniv, og vært i den situasjonen undertegnede var i hadde jeg slått til han var bevistløs. jeg hadde pokker ikke tatt sjansen på at han kunne ha tatt igjen. Altfor mange som blir knivstukket og drept til at jeg hadde vært snill. I en sånn situasjon skal det MYE til for at noen skal klare å stoppe og tenke konsekvenser. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Dagens bumping av gamle tråder :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg