Turbobenni Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 at jeg hadde knust trynet på han jeg oxo ja ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Dagens bumping av gamle tråder :) Var Fres som fann i denne tråden til meg. :) Men den er høyst aktuell nå for tiden syns jeg. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Hvordan gikk det egentlig med trådstarter? Noen som vet? Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Bra gjort tråstarter :) gudene vet hva som hadde skjedd hvis du ikke hadde hatt balltre med deg i bilen :) balltre er STANDAR vare i bilen min det :) hehe xD Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Ser dette der en gammel tråd, men jeg må si til deg (trådstarter) om du leser dette, at du akkurat gjorde dagen min 3 hakk bedre. Genialt gjort av deg, det fortjener en stor klapp på skulderen. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 dette er jo over 2 år siden... hvordan gikk det? regner med raneren ble frikjent og trådstarter ble dømt og måtte betale oppreisning. heia norge. men.. godt jobba :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Og det var moppens siste innlegg her... så spørs om han ser her enda da... Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Bare han ikke sitter inne på grunn av dette da... Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg