Gjest Volvo_gutten Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Kommer dette i nettavisen eller noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Har vært med på noe lignende selv,jeg sitter i baksetet,pappa og en kompis i framsetet,på en langstrekkning så står en 30-40 års gammel mann å haiker,snakker dårlig engelsk,han stopper å sier "Cæn ju draiv mi tu mai car dæt is stænding det said åf det råod?"Også peker han framover.. Han hadde et lite arr på kjinnet og så litt småskummel ut,kompisen til pappa sier "kjør,kjør" stille..pappa gir gass og han haikeren får døra i ansiktet. Vi kjørte og kjørte men det stod ikke noen bil ved veien,og det mystiske,en dame av samme opprinnelse stod halv kilometer bortover å haika i motsatt kjørerettning. Det var litt småskummelt,han kunne satt en pistol eller en kniv mot hvem som helst om han fikk sitte på.Kanskje like greit :) Bra at det gikk bra med deg iallefall,Moppen :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 BRA GJORT!! du gjør kanskje lurt i og dra på en sportsbutikk og kjøpe en baseball hanske,baseball, og kanskje en yankees caps p deg i avhøret, og si du er ihuga baseballfan :) var det balltreet av tre eller aluminium? lurer på og kjøpe et og ha i bilen, men hva er egentlig best, er det tre som gir den beste feelingen når du skal banke dritten av slikt avskum? Hvis du ser Be Cool så får du svar på spørsmålet om tre vs alu :) Til trådstarter, godt det gikk bra med deg, og godt han fikk hva han fortjente. Håper rettssystemet klarer å fortsette det du startet på. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 bra gjort! og det beste var at du ringte onkel. da har du alt på ditt rene. ang baltreet får du ikke noe pes siden han trakk kniv først! ang tyvegodset, ta det med på avhøret og si det er han karens. lykke til :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Du er hvertfall en større mann en meg. Hadde det skjedd meg hadde jeg verken ringt politiet eller stoppet å slå. Hadde selvfølgelig IKKE slått han i hjel men at han hadde ligget igjen med knekte ben og blødd når jeg dro derfra er hvertfall helt sikkert. Hvis sånt skjer svartner jeg helt og klarer ikke stoppe. Men godt det gikk bra med deg og at DU klarte å beherske deg før du ble drapsmann! Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Jævla bra gjort :thumb ......det er en grunn til at jeg alltid har et slag våpen liggenes under sete. Man vet jo aldri hva man møter på :deng Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Beklager til alle dere jeg har blitt sinna på for at dere har balltre i bilen. Nå er ett balltre på plass under setet i min mercedes. Hvorfor i hellvete slo du ikke flere ganger når du hadd sjangsen? Kunne ha brukket armen hans eller noe, bare for å være jævli da. Hadde klikka i vinkel som jeg pleier å gjøre når jeg blir redd og drept fyren, så det var bra at han møtte på deg og ikke meg. Har store problemer med å kontrollere tempramenget mitt i stressende situasjoner. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moppen Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Kommer dette i nettavisen eller noe sånt? Nei, det tror jeg ikke, jeg har ikke tatt det videre, og regner med politiet ikke har gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moppen Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Beklager til alle dere jeg har blitt sinna på for at dere har balltre i bilen.Nå er ett balltre på plass under setet i min mercedes. Hvorfor i hellvete slo du ikke flere ganger når du hadd sjangsen? Kunne ha brukket armen hans eller noe, bare for å være jævli da. Hadde klikka i vinkel som jeg pleier å gjøre når jeg blir redd og drept fyren, så det var bra at han møtte på deg og ikke meg. Kommer ikke noe godt ut av at jeg slår videre. Man slår eller sparker ikke noen som ligger på bakken, det er prinsipp. Uansett hva fyren har gjort. Og hadde jeg slått mere, kunne jeg blidt andmelt og dømt for noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Nei, det tror jeg ikke, jeg har ikke tatt det videre, og regner med politiet ikke har gjort det. Politiet er ganske heftige til å sende saker til avisene, så det vil tiden vise. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Kommer ikke noe godt ut av at jeg slår videre. Man slår eller sparker ikke noen som ligger på bakken, det er prinsipp. Uansett hva fyren har gjort.Og hadde jeg slått mere, kunne jeg blidt andmelt og dømt for noe. Kan ikke noe for det, er født sånn. Hadde div. problemer på skolen før, der jeg fikk "blackout" Prinsipp eller ikke, jeg kan ikke noe for det. Det er derfor jeg er så og si avholdsmann også, det bare klikker. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 bra jobba! har aldri orket å ta opp haikere med mindre jeg kjenner til de. er vel kansje mer utsatt sør i landet enn her men man kan aldri være forsiktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Du er min helt! Jeg mener du håndterte akkuratt perfekt i denne situasjonen. Hvor i landet skjedde dette? Jeg har også et balltre liggende i bilen; Batman heter han ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 var det noe liv ti`n etter u klinte til han da? hmm.. virker som du traff ganske saftig.. ja, perfekt handtert.. lurer på hvor mange han hadde haiket/møtt på med før deg moppen.. ? Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 var det balltreet av tre eller aluminium? lurer på og kjøpe et og ha i bilen, men hva er egentlig best, er det tre som gir den beste feelingen når du skal banke dritten av slikt avskum? Aluminium bøyer og vrenger seg; Tre tåler mer, men knekker som regel tvert av. En fin ting er og pakke halve balltreet inn i Skater-griptape ;) Dask og Riv ;) Men tror ikke de kan gi deg noe pes for det balltreet, i og med det faktisk ikke er ett våpen i den forstand :) Men hvis de spør, si at du spiller Baseball :) Kan ikke begynne og si at "nei, det gjorde du ikke" Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg