Fastra Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 All respekt til deg moppen, ble fornøyd av å lese dette her. Håper du brakk noe på han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Veldig bra gjort! Kanskje man skulle gå til innkjøp av balltre? ;) hehe.. Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Aner jeg gruppekjøp av balltrær? Hvor kjøper man foresten slikt? husker vi dreide noen av alu da vi gikk mekken, de var massive og ikke hule... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Jeg er med å kjøper ;) Aldri en meter uten etter å ha lest detta. Har mange kompiser som har det men alltid syntes det har vært litt teit. Løøøp å kjøp! Faen, jeg merker jeg blei drit irritert når jeg leste detta, grrr!!! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Aner jeg gruppekjøp av balltrær?Hvor kjøper man foresten slikt? husker vi dreide noen av alu da vi gikk mekken, de var massive og ikke hule... man kjøper dette i nesten alle sports butikker priser fra 400 til 800 kr =) Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Til trådstarter: Genialt gjort *applaus* :) Personlig har jeg et langt kubein i bilen (ikke et lett og fint titan et, men et av tungt fint jern :) ), tror det skulle funke bra og :D Så kan man velge om man skal slå med den spisse eller den avrunda sia :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moppen Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Da har jeg vært å pratet med onkel politi. De var veldig glad for at jeg ga dem bagen, for de hadde ingen ting de kunne knytte til han. Dette bedret saken sa dem. Når det gjelder han fyren, så har han store smerter. Han ligger nå på sykehuset med en kraftig hjernerystelse og en brukket kjeve.:fingers: Føler meg litt syk nå, men det var utrolig deilig å høre at han var skadet. Viser seg da at jeg har truffet han i hodet. Ellers så fylte jeg ut en annmeldelse og gav min del av forklaringen. Han var vist en "kjenning".. Han franskmannen hadde forsøkt å si til politiet at jeg hadde tatt pengene hans. Men politibetjenten sa til meg, vi er ikke dumme, vi kjønner hvem som snakker sant her... Spørsmålet om balltreet kom så klart opp. Fortalte at jeg ofte spiller ball på løkka, nå som våren er her, og at balltreet var i bilen tilfeldig den dagen. De skulle kontakte meg igjenn vis det var noe mere. Så nå har vel jeg gjort det jeg kan. Resten er opp til politiet. Regner med han er ute på gata i løpet av noen dager, må bare få litt gratis legebehandling først. Så får jeg et brev i posten, saken er hennlagt påbrunna av bevisets stilling, eller noe sånt. Det positivet er at han må spise fra sugerør i flere måneder framover. Kan ikke rane noen når man ikke kan prate. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Så bra da. Du knuste kjeven hans og stjal pengene hans og fikk skryt av politiet. Ikke dårlig. Det var bra at han ble skadet, han fikk seg sikert en skikkelig overraskelse med det samme du smellte balltreet i hodet på han. gratulerer MVH. Thorsen Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 du er helten min! skjønner ikke at du klarte å slutte å slå men det er meg..!! topp! *klapp på skuldra!* Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 har ikke sett denne posten tidligere, men godt jobba :) tror jeg må få handlet meg et balltre av liten dimensjon til å ha under setet. Skjønner fort det kan skje ting. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|teeBoY| Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Enig med alle her inne. vet ikke hvordan jeg ville reagert selv! Siter - Honda Crx 1989 modell 1,8l:D X biler: -Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 *RESPEKT* det er faktisk godt gjort å slutte og slå i en sådan situasjon. Jeg personlig hadde IKKE greid og stoppe. For og snu det hele litt på hodet: Jeg og fire kompiser hadde vert på fest en fredagskveld. Festen var ferdig og vi skulle hjem, jeg og tre andre ble hentet av broren til en. han siste skulle ta bussen hjem, den bussen rakk han ikke og måtte derfor haike, det stoppet omsider en bil med fire menn i alderen 25-40 år. den ene mannen åpnet vinduet og spurte hvor han skulle. han som så gjerne ville komme seg hjem etter en god fylla svarte pent i håp om å få sitte på, det hele endte med at tre av mennene løp ut av bilen griset fyren i bakken og slo å spente på ham i ca. 5 min. for så og stikke av! på det tidspunktet var det ingen andre til stedet:S har bilder av kompisen etter dette men gidder ikke og ligge de ut, for det ser heelt jævlig ut! Men tåler ikke et alu. batt. at det blir brukt? hadde vert så fett hvis man kom opp i en sådan situasjon som "moppen" hører bare: kling kling! hehe. Jeg er gjerne med på gruppekjøp av noen skikkelige balltre;) Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Oi!! Imponerende! jeg er ganske imponert (som mange andre sier) at du stoppa å slå! :) Fyren fortente det så utrolig godt! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbofreek Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 godt imponert. håper ikke han kommer etter deg når han er tilbake på gaten da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 godt imponert. håper ikke han kommer etter deg når han er tilbake på gaten da.. Da slår han bare til han i hue igjen;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg