Nytern Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Handla scoop istedet for balltre jeg.. Make hp, not war. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 U rock :D Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Veldig bra at noen tar tak i sånne folk, men når det er sagt så er det også bra at du stoppa å slå og heller venta til politiet kom. Det er sikker mange som har kommet til å slått mye mer og sikkert bare stukket av etterpå i samme situasjon. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Politiet er ganske heftige til å sende saker til avisene, så det vil tiden vise. Dem har ikke lov til det men Politi og rettsvesen i Norge er like korupt som i Russland så.... Eg hadde ikke greid å begrensa meg, eg får ett så inn i helvetes temprament blir bare så illsint når eg ser tullinger som prøver på noe ! Holt på å kuse en 5åring fordi han lagde noen Svere striper i lakken på bilen hans. heldig vist greide eg å ta til vett å kom med ungen på døra til foreldra og fortalte om hendelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Haha, genialt! :D Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Bra jobba Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Stående applaus!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 skulle gå inn på BBBC posten på Off-Topic, men fikk bare dette opp: $bbuserinfo[username], du har ikke tilgang til å se på denne siden. Dette kan ha en av flere årsaker: 1. Din bruker konto har ikke de nødvendige tilganger for å se på denne siden. Prøver du å editere en annen brukers innlegg, komme inn på administrasjonsfunksjoner eller ett annet privligert område? 2. Dersom du prøver å poste ett innlegg, kan administratorene ha stengt kontoen din, eller du har ikke aktivert den ennå. HVA HAR DERE GJORT ADMINER??!? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Dette er godt gjort moppen, støtter din handling her. Denne saken er et godt eksempel på nødverge. Du brukte vold for å avvikle vold mot egen person, men ikke mer enn nødvendig for å nøytralisere trusselen. Må si at jeg selv ville gjort det samme, håper han blir satt inn for en stund og så sendt tilbake til hjemlandet. Du får komme med en oppdatering når du vet mere om hvordan det går. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 :)Slik skal det gjøres ja:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaroaRacing Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Applaus fra meg og :tannløs Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 veldig, veldig bra! :respect :pray Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Kjører alltid med rattlås liggende i bilen. Kan jo få slått til litt med den også.. Er jo ikke så mye som skal til hvis du treffer utsatte steder. Bra du holdt hodet såpass kaldt at du klarte å stoppe. Vet at jeg ikke hadde gitt meg med ett slag.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hvordan vil du forklare for snuten at du hadde balltre i bilen? ;) veit folk har slite med dette før... . vært på trening.. :lol men du eide'n noe sjukt! gj! ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Du er min helt moppen:) Jeg hadde ikke klart å kontrollere meg i ett sånt øyeblikk. Jeg hade delja til franskmannen til han stoppa å skrike hvist jeg hadde komt opp i en sånn situasjon. Men det er fordi jeg ikke klare å styre meg. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg