ulfern Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hvem slår brorenm sin i hodet med balltre? hmmm Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hvem slår brorenm sin i hodet med balltre? hmmm søskenkjærlighet :P :hammer Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habben Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 jeg jobber i sportsbutikk og kan skaffe en del rabatter på det.. holder til i hokksund ved drammen på østlandet. vi har treballtrær. de virker helt greie å slå med. Lukter jeg gruppekjøp? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 politiet tipser ikke avisene, avisene "scanner" posten mellom politi og rettsapparat. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 politiet tipser ikke avisene, avisene "scanner" posten mellom politi og rettsapparat. dårlig opplyst du og... slik som det funker her i området, så ringer avisa til politiet og spør om det har skjedd noe nytt.. så får de info'n... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Når vi alle er inne på balltrær. Tror du ikke det er noen kloke hoder her som kan lage en slags "bat-dispenser" eller "bat-o-matic" i dashbordet? Bare lurer jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerman Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Skremmende mange som ikke klarer styre seg her.. Tror jeg må handle meg stun-gun eller noe mot sånne jeg. Kan aldri vite. stun-gun er ikke tillatt å inneha i norge, men det visste du ikke........... fatality dette er en meget bra tråd! all ære til moppen! FØRST, ble jeg sint. så ble jeg glad, deretter tok jeg ett lite minutt til ettertanke: jeg har nenlig ei øks og div ting bak setet etter vedhogst... (ser for meg ett scenario tilsvarende en cene i "American history X", for dere som har sett den filmen) men etter å ha tenkt litt mer: jeg plukker ALDRI opp haikere, med mindre det er noen som bærer ett 90AH batteri (ja, han ble veldig glad) eller en som bærer en bensinkanne. glad det gikk som det gjorde, han kødden kan være glad han traff deg. mange andre bilister hadde nok endt med tiltale sjøl...... Siter http://www.tristania.com har du diesel bil? sjekk ut: http://www.chiptuning.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Hehe.. Det visste jeg ikke.. Men nå vet jeg hva jeg skal gjøre hvis jeg blir kriminell.. Bensinkanne eller bil-batteri er en sikker vinner :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Nå fikk jeg skikkelig pækkern.... Var vel for ca 2 mnd siden, så plukket jeg opp en haiker på E 18 sørover, rett uten for oslo. Rundt kl 04:00. Han skulle vist også hjem til frankrike, sa han skulle ta båten fra gjöteborg. Han snakket dårlig engelsk og ville egentlig ikke prate noe. Han satt bare på et lite stykke, enda jeg skulle lenger???????? Nå jobber jeg som vekter, så jeg hadde uniform på meg. Vis det var samme karen, så kanskje derfor jeg ikke ble ranet. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort vis han hadde trukket kniv mot meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 ojsann.. Dritbra gjort Moppen! :D Men tror det er lettere å bortforklare en meter med 240kvadrat kabel.. 4x240 hehe.. Hvis man er elektriker så er det enda lettere.. Og den er relativt tung, og ganske stiv.. hehe Kanksje jeg burde gå i anskaffelse av ett balltre jeg og.. lage en "skjult" thingy i B-stolpen kanksje.. ;) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Først, respekt til deg Moppen! hadde kommet til å løpt for livet jeg! So Im not the only one :D:D http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=84721 Det flate der er vel like praktisk som en oppvaskklut? Med mindre du slår med det på høykant, da tenker jeg du kjenner det. Knekker vel ikke så lett den veien heller.. Hvordan gikk du fram når du skulle ut av bilen moppen? Han må jo ha hørt deg? Tviler på at jeg hadde tørt å prøve meg ass.. Men, hadde jeg hatt smårollinger etc i bilen, er jeg sikker på at jeg hadde drept faenskapet! Blei grymt forbannet når jeg leste detta! Bra alt er i orden med deg.. Svir litt i dagene etter? Ble selv nesten rana på hotel i Frankrike. Der hopper de fra terasse til terasse å sjekker om døren er ulåst.. Jeg hadde stått opp klokka 03 for å ta litt luft, lukka opp døra, gikk på dass å pissa, kom tilbake, å der sto han.. Utpå terassen med finlandshetta.. Ush.. Kreepy. Lenge siden jeg har skriki så mye.. Brølte alt jeg kunne, og har du sett figuren min, så hadde du blitt litt redd selv, så jeg løp mot han mens jeg skreik alt jeg makta... Jævelen hoppa rett over gjerde fra 2 etasje.. Idiot.. Rett i grusen, men kom seg videre.. Resepsjonisten sa: "Ja, vi har hørt om de" (no further comments :D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 *snip* og har du sett figuren min, så hadde du blitt litt redd selv *snip* Mr. Selvgod? Eller var det morrabrød vi snakka om? blah Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Knallbra moppen. hehe. fra sport-net Balltre av robust ask, med utmerket balanse og presisjon. Hehe. Kjakeknuser :P Balltre av aluminium kompositt, godt balansert, optimal størrelse på slagområdet (Sweet-Spot), noe som gjør balltreet lett håndterlig og sørger for kjempemessige slag. Denne modellen har hard lakkering og presis fordeling av vekten (Power Cap). mmmm. Tre eller Alu.. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Mr. Selvgod? Eller var det morrabrød vi snakka om? blah Pærekropp, vendt opp ned ;) (Det nederst da altså :D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Onkelen min har et balltre hengende i yttergangen som det står inngravert "velkommen" på...:tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg