1dreU Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hmm passer det rett over? har nivå reg ,ja MÅ få den lavere...... Kan jeg bruke 940 fjærer framme el? Jepp! 940-fjærer framme blir bra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Takker så mye for svar! Får brette opp armene å begyne å skru nå snart da....;-) Hvis det er noen som har noen flere gode tipps angående senking ,så fyr løs ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 et lite tjuvtriks er å sette på standard 740/940 dempere bak, da blir den ganske lav... Da blir den liggende på gjennomslagsgummien, er ikke noe å satse på. Da må du montere stivere fjører i tillegg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 940 senke fjærer tenkte jeg på da men.... Har hørt noe om 240 fjærer også..? er det noe å satse på el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Jeg har 940 dempere og forsterkede fjører fra 245 bak. Bilen blir fort hengende på rævva med litt last da. Skal bygge om til coilovers isteden til sommern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Har du noen mulighet til å få tatt noen bilder av det du har gjort el?:volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Forskjellen på 940 demper og nivåmatdemper. Litt halvfabrikater Ser mycket hemmapulat ut! Etterpå kappa jeg fjæra etter hvor høy jeg ville ha bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 takker! Men jeg tror jeg har andre dempere bak?.... mc person (eller hva det nå heter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Er vell ikke mc person nei, du har den komposittfjæra som sitter på tvers baki der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hmmmm tror det er som ett fjærbein jeg.... Som går opp i skjermen ,kan du si..... Har bare kikka under der 1 gang , så jeg skal ikke si det helt sikkert.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Har multi link jeg vettu.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Er multilink på alle 960 sedaner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 jeg har bilstein til multilink liggende om noen trenger det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 sorry jeg surrer.. Har vært under bilen i dag, er bladfjær der... Hørte noen rykter om at vs motor lager justerbare coilovers til 960, stemmer dette el? Sende ihvertfall en mail til han nå angående det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Selger visst senkesett på volvo fant jeg ut.. Blir dyrt men..... må mann så må mann hehe Det der med felger er ikke enkelt.. Har kikka litt rundt etter 19" ,men det er det sjeldent å se med 5*108.... tipps anyone??? En ting til: Noen som vet hvordan jeg får tatt livet av den jæv*^ sikerhetsbelte blinke dingsen? på 240 sitter det et rele nede ved høyre beinet. er det samme på 960'n eller???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg