WireD Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 er det normalt at det rørte seg litt i buksene når jeg så denna filmbiten...? :D hehe, jeg gleder meg, jeg GLEEEEDER MEEEEGGG!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleM Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Mårnings folkens. Gardermoen ble ikke spesielt bra, det lønner seg med A) innkjøring, B) mapping, C) tid til feilsøking. Det man har lært, er at man skal ikke ta på seg prosjekter som har alt for kort tidsfrist. Men uansett. Nå har de riktige felgene dukket opp, og det er tid for utbedringer, innkjøring og mapping - det blir nok en riktig så fartsfylt sommer til slutt! Bildene finner dere her: http://www.simtechracing.no/prosjekt_616rx2.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 En liten fugl hvisket meg i øret at Roger ikke likte Electromotive-sprutet? Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 de hvite felgene var MYE penere enn de som ble brukt på gardemoen! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleM Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Kan nok stemme at Roger ikke var spesielt happy med Electromotive. Men det var vel mest fordi han ikke fikk sakene til å fungere skikkelig, fikk gnist bare av og til. Tror ikke Electromotive er spesielt dårlig, men det kan jo ha vært feil på boxen, eller en eller annen ledning som er koblet feil, tull med sensor, dårlig jord, renspikket magi, who knows. Når man ikke har tid til å feilsøke blir det bare sånn! Helt enig ang. felgene! Jævlig synd at de ikke dukket opp i rett tid, men det hadde jo ingen betydning i den store sammenhengen. Tror ikke det blir noen endringer på utseendet på denne bilen fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 nok en gang, jeg virkelig GLEDER meg til rudskogen i år! Denne kjærra er en av de større grunnene til at jeg drar til rudskogen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Kan nok stemme at Roger ikke var spesielt happy med Electromotive. Men det var vel mest fordi han ikke fikk sakene til å fungere skikkelig, fikk gnist bare av og til. Tror ikke Electromotive er spesielt dårlig, men det kan jo ha vært feil på boxen, eller en eller annen ledning som er koblet feil, tull med sensor, dårlig jord, renspikket magi, who knows. Når man ikke har tid til å feilsøke blir det bare sånn! Rart med det der. Hastverk er lastverk :) Blir det til at han skal bruke Electromotive'n eller blir det Haltech igjen? Kan ordne en E11 hvis han er interessert. Vet ikke hva disse ligger på i pris, men tror det er snakk om 10k for denne. Ellers så ville jeg selvfølgelig selv anbefalt Autronic til han :) Har ikke hørt noe dårlig om Electromotive jeg heller. Er somregel ikke ikke sprutet som begrenser men mannen bak spakene. Litt dumt å begynne med ukjent sprut i en sånn situasjon da :) Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 stå på svimavik detta blir bra d .. godt å se bilen blir bedre og bedre... synes ikke det er lenge siden den var grønn og du var på kanalen å viste oss volvo gutta å burne piruetter e....hehe Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 gadde jo vært moro me w-motor i 323en å da hehe Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg