Gå til innhold

Volvo 240 Turbo, RAMPONERT

Ranger emnet


Nachoo

Anbefalte innlegg

Et bilde innvendig hadde vært fint, så hadde man lettere kunne funnet riktige deler.

 

Skal prøve å få lagt ut innen et par dager.. Litt sent å dra ut å ta bilde nå:)

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sett den stå der. Utrolig mye hærverk og tyveri på Rud. Politiet er jo ofte der om natta. Har selv verksted der ned og politiet har stadig vært innom på kveldstid for å skjekke hva som egentlig skjer. Kanksje de kan ha noe hjelp.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike unødvendig og rasse bilen til noen! Det er bare tåpelig! Men det syke er at hvis du tar dem mens de gjør det, denger de litt og ringer snuten og får dem til og hente dem er det DU som for burnen, for du kan ikke holde på de eller noe i den dur.. SKjedde med en som romkameraten min kjenner (han som fortalte det)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kjeltringene er ikke lite frekke. De prøvde seg på bilen i natt igjen!!! Åpna panseret og tukla med ledningsnettet for å starte den, alt er fucka der nå!! Noen Volvo-kjennere som vil prøve å fixe det?? Eieren må kanskje campe ved Motorsenteret i natt, for å ta disse folka om de kommer igjen. Eventuelt taues bilen bort i løpet av kvelden.. Han bør få slippe å finne bilen uten dekk, felger eller motor i morgen!!!

 

De som har deler de vil "donere" til bilen kan kontakte eieren på telefon 90155358

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, vi kan nok ikke se bortifra at det har vært noen utlendinger rundt her desverre.... Det er jo endel av dem i området der...

 

kan se om jeg finner ut noe på skolen imorra, mange som er gla i å "skryte"!

 

 

Bra. Rop ut om du hører noe. Eieren og noen kompiser har slått op "leir" ved motorsenteret nå, klare til å bøste vandalene:coplight! -Hehe, de må bare passe seg:rolleyes:

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han trenger motordeler, kan jeg donere en komplett B230A helt gratis hvis det trengs, etter nattens raid i motorrommet.

Ta kontakt på 99111740 hvis han vil ha den.

Det er en 1985 modell som er i helt perfekt stand med130.000 garanterte kilometer på telleren.

Bilen det sto i ble vrak.(les sig.)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han trenger motordeler, kan jeg donere en komplett B230A helt gratis hvis det trengs, etter nattens raid i motorrommet.

Ta kontakt på 99111740 hvis han vil ha den.

Det er en 1985 modell som er i helt perfekt stand med130.000 garanterte kilometer på telleren.

Bilen det sto i ble vrak.(les sig.)

 

Det kan godt tenkes han vil ha den motoren.. Han har snakket om å bytte motor, og no som den han har er delvis defekt kan det vel tenkes det blir motorbytte. Eneste problem er vel at det er litt langt å sende/transportere en motor fra trøndelag å ned t Osloområdet. Du kan nok vente deg en telefon:)

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen fan av 240, men dette skjærer i hjertet. Jeg melder meg herved inn i Bilforumet-punchclub.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra. Rop ut om du hører noe. Eieren og noen kompiser har slått op "leir" ved motorsenteret nå, klare til å bøste vandalene:coplight! -Hehe, de må bare passe seg:rolleyes:

Noe fangst i natt eller?

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår