Gå til innhold

Volvo 240 Turbo, RAMPONERT

Ranger emnet


Nachoo

Anbefalte innlegg

Nei, Skurk. Ingen som prøvde seg i natt. Kom 5 biler oppover i går kveld og så på volvoen, men ingen som gjorde noe.

(sikkert noen ivrige tråd-lesere som ville ut i felten og skjekke forholdene, eneste som mystisk var at folka som kom tok av presseningen og kika)

 

Annet som skjedde i løpet av natta: :coplightOnkel blå kom i 3-tida og snakka med eieren, fordi de trodde han var en narkis, ransaka sekken hans, og kroppsvisiterte ham:)

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Motorrommet så da ikke så gæli ut det da?

Var ingen ledninger som var klippet så vidt jeg så i første omgang.

 

Noen deler og ledninger har blitt defekte, så de må byttes. Noen litt større skader også.. Husker ikke helt hva

 

 

 

de som har gjort det skulle vært skutt:S

Skutt nei.. Det er altfor mildt.. Hadde du sakt offentlig henging og pisking eller noe hadde du nor vært inne på noe:)

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er bare forjævli.

Synes så synd på eieren

Også bare på pur faan da, det er så stygt at det finnes nesten ikke ord.

Det der er ikke kjipt, det er direkte sjofelt og gjort bare for å såre eieren.

Hadde noen gjort noe sånnt med bilen min hadde jeg klikka i vinkel og deretter satt meg ned og grått over at noen i det hele tatt vil meg noe så vondt her i livet.

Blir det noe av den der "Bilforumet.net punch club", jeg er seriøs jeg altså, hiver meg i bilen når som helst og hvor som helst jeg.

Mine tanker går til bileieren i allefall.

 

Mvh. Imre Thorsen.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns jevlig synd på eiern, men syns nesten litt synd på de som har prøvd 2 ganger å starte bilen og at de er så evneveike at de enda ikke har klart det :P selv ikke når de er oppi panserrommet :P er nesten litt til å le av....hadde jeg vært rik hadde jeg sponsa!! for veit hvordan det er...hadde noen som knakk eksosmanifolden min fordi jeg hadde mer "låt" enn mopedene dems, tenkt å bade scooterne dems i lakkfjerner og potta med byggeskum innvendig...men så er jeg litt lat så hakke fått ut fingern enda :(

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få en rute og girspak av meg, jobber i bertel o`steen bygget, kan svinge innom bilen og legge igjen litt deler

 

kjenner du edin da? han er en kompis av meg..:) hadde vært supert med rute og girspak!:D en venn av den stakkers eieren også.. huff den bilen har bare brakt problemer for han:( takk for all støtte og deler:)

_____________________________________________

Menn Med Hjærne, Kjører Bil Med Stjerne!

 

90' mod 190E 2L (prosjekt)

86' mod 2,3 16v (vrak..)

87' mod 2L (delbil)

90' mod BMW 5'er (E34 bruksbil med 375 på teller'n!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finn ut hva i motoren som må byttes da!!

 

det som han trenger er styrenheten.. som du ser er borte på bilde 2.. å forseten målte litt og prøvde å finne ut hva som er galt.. motoren får bensin, coilen får spending, og den induktive giveren på fordeleren induserer en spending men den er litt lav.. husker ikke i farten hva den var, men hva skal den være? sånn cirkus.. faen ta disse jævlene ass! de slipper faen meg ikke unna!!! var flere som var oppe der i går natt å stod å så lenge, eieren har sett alle de som var der.. selv om de ikke vet det. han har regnr på alle bilene. er ikke så rart de trodde han var narkis han ser ut som en slæsk:P

_____________________________________________

Menn Med Hjærne, Kjører Bil Med Stjerne!

 

90' mod 190E 2L (prosjekt)

86' mod 2,3 16v (vrak..)

87' mod 2L (delbil)

90' mod BMW 5'er (E34 bruksbil med 375 på teller'n!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner du edin da? han er en kompis av meg..:) hadde vært supert med rute og girspak!:D en venn av den stakkers eieren også.. huff den bilen har bare brakt problemer for han:( takk for all støtte og deler:)

 

Kjenner få personer fra bærum, kan ta med delene i morgen og legge de inni bilen eller ved siden av. Tar med ruta til førerdøra da det ser ut som det er den som er knust. Dessverre er nok ikke dette den eneste ramponerte bilen, står en mazda 929 øvers på bertel o steen plassen hvor alle rutene og lykter har blitt knust, vet ikke hvem som eier bilen. Bertel o steen og mange andre steder på rud i bærum fikk i dag besøk av en hvit ford fiesta med DL-skilter med to polakker som kikka rundt på hele parkeringsplassen, sikkert en tyveri liga, plast ramma rundt skiltet har polsk skrift, så den har sikkert vært polsk registert før, pass opp for denne, event kontakt politiet hvis de oppfører seg mistenkelig og noter hele reg.nummeret. Svina er på vei til norge nå, dessverre. Har ikke noe imot polakker som følger loven og oppfører seg pent, men kriminelle kan reise hjem

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m'm Enig. Vi oppretter Bilforumet Punch Club. Noen som vil være med?

 

Hva med BBBC? Bilforumets Baseball Bat Club? Jeg har alltid balltre i bilen, for protection. Både for meg, mine, mitt og andre som skulle trenge en håndsrekning. Lite hyggelig å lese i VG at karen du ikke turte å hjelpe kvelden før, nå har vandret hen etter å ha fått styggjuling av 3-4 drittunger fra Bærum...

Da trår jeg heller ut av 240n min med bat'n i handa, slår først og spør etterpå!

Been there, done that! Men passer alltid på å ikke slå høyere en hoftehøyde da.. Litt leit å måtte inn 6 år for å ha avverget en slåsskamp liksom.. :puke

 

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår