Gå til innhold

Volvo 240 Turbo, RAMPONERT

Ranger emnet


Nachoo

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det ser ikke helt ut som tyven har den erfaring som trengs for å stjele en bil..

han kommer sikkert tilbake for å prøve seg på nytt. sørg for å være tilstede neste gang han slår til!!

 

Er folk der nå, blir vel der en liten stund til før de drar. -De vil nok nødig bli beskyldt for bilstjeling av :coplight i kveld/natt igjen

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med BBBC? Bilforumets Baseball Bat Club? Jeg har alltid balltre i bilen, for protection. Både for meg, mine, mitt og andre som skulle trenge en håndsrekning. Lite hyggelig å lese i VG at karen du ikke turte å hjelpe kvelden før, nå har vandret hen etter å ha fått styggjuling av 3-4 drittunger fra Bærum...

Da trår jeg heller ut av 240n min med bat'n i handa, slår først og spør etterpå!

Been there, done that! Men passer alltid på å ikke slå høyere en hoftehøyde da.. Litt leit å måtte inn 6 år for å ha avverget en slåsskamp liksom.. :puke

 

Glenn

Melder meg til tjeneste:BBBC.

Skriver det i signaturen min.

Flere som vil være med?

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg til tjeneste:BBBC.

Skriver det i signaturen min.

Flere som vil være med?

 

GOD IDÈE. skrev det i signaturen min jeg også.. Oppfordre alle andre som vil være med i BILFORUMETS BASEBALL BAT CLUBB til å gjøre akkurat det samme.

 

Vi får kjøre sammen ned fra trivelige trøndelag for å hjelpe til i bærum vi da Skurk:)

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD IDÈE. skrev det i signaturen min jeg også.. Oppfordre alle andre som vil være med i BILFORUMETS BASEBALL BAT CLUBB til å gjøre akkurat det samme.

 

Vi får kjøre sammen ned fra trivelige trøndelag for å hjelpe til i bærum vi da Skurk:)

Jaja..tid og sted og jeg kjører på dagen.:boxers

Opfordrer flere til å joine denne anti hærværk og biltyveriorganisasjonen.

Vi skal først og fremst ikke bruke vold, men ha avskrekkende virkning, så kanskje vi kan få ned tallene på innbrudd og biltyveri og sånnt fra de stakkars bileierne i norges land som allerede betaler alt for mye i avgifter til staten.

Det er dyrt nok for f.eks. en fattig student som bruker absolutt alt han har til overs på den kjære bilen sin.

Da er det veldig surt for han stakkars studenten, hvis det kommer noen og ødelegger bilen hans, bare for at de synes det er morro å ødelegge.

Det er denne organisasjonen skal jobbe i mot, og gi moralsk støtte til "ofrene", og kanskje hjelpe til med å skaffe deler til de rammede, hvis medlemmene av BBBC har mulighet til det.

Join BBBC og støtt en god sak.

 

obs. leif was here.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner få personer fra bærum, kan ta med delene i morgen og legge de inni bilen eller ved siden av. Tar med ruta til førerdøra da det ser ut som det er den som er knust. Dessverre er nok ikke dette den eneste ramponerte bilen, står en mazda 929 øvers på bertel o steen plassen hvor alle rutene og lykter har blitt knust, vet ikke hvem som eier bilen. Bertel o steen og mange andre steder på rud i bærum fikk i dag besøk av en hvit ford fiesta med DL-skilter med to polakker som kikka rundt på hele parkeringsplassen, sikkert en tyveri liga, plast ramma rundt skiltet har polsk skrift, så den har sikkert vært polsk registert før, pass opp for denne, event kontakt politiet hvis de oppfører seg mistenkelig og noter hele reg.nummeret. Svina er på vei til norge nå, dessverre. Har ikke noe imot polakker som følger loven og oppfører seg pent, men kriminelle kan reise hjem

 

Var noe lignende her også.. en varebil som kjørte rundt for å se først og kom tilbake på kvelden og hentet ting. Politiet hadde tilslutt nok på dem til å ta en liten opprydning i "leieren" deres.

Ble visst funnet en del der, ja...

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD IDÈE. skrev det i signaturen min jeg også.. Oppfordre alle andre som vil være med i BILFORUMETS BASEBALL BAT CLUBB til å gjøre akkurat det samme.

 

Vi får kjøre sammen ned fra trivelige trøndelag for å hjelpe til i bærum vi da Skurk:)

blir gjerne med jeg!! har liggende et balltre baki bilen min som blir brukt for sjelden hehehe

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke bil og hakke balltre, men har oppkjøring i neste måned, så jeg er med i BBBC

 

Har ikke bil jeg heller, men balltre er plasert i bilen til mamma:D FLERE SOM VIL JOINE BBBC?

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner få personer fra bærum, kan ta med delene i morgen og legge de inni bilen eller ved siden av. Tar med ruta til førerdøra da det ser ut som det er den som er knust. Dessverre er nok ikke dette den eneste ramponerte bilen, står en mazda 929 øvers på bertel o steen plassen hvor alle rutene og lykter har blitt knust, vet ikke hvem som eier bilen. Bertel o steen og mange andre steder på rud i bærum fikk i dag besøk av en hvit ford fiesta med DL-skilter med to polakker som kikka rundt på hele parkeringsplassen, sikkert en tyveri liga, plast ramma rundt skiltet har polsk skrift, så den har sikkert vært polsk registert før, pass opp for denne, event kontakt politiet hvis de oppfører seg mistenkelig og noter hele reg.nummeret. Svina er på vei til norge nå, dessverre. Har ikke noe imot polakker som følger loven og oppfører seg pent, men kriminelle kan reise hjem

 

 

han jobber på mercedes... har en 190E...

_____________________________________________

Menn Med Hjærne, Kjører Bil Med Stjerne!

 

90' mod 190E 2L (prosjekt)

86' mod 2,3 16v (vrak..)

87' mod 2L (delbil)

90' mod BMW 5'er (E34 bruksbil med 375 på teller'n!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke styreenheten som er borte, men tenningsmodulen.

Skal antakelig forbi området til helga, så legger vel igjen noen deler da.

 

 

stemmer det! men har du tenningsmodulen? han har vært rund å sjekka om det var noen som har den.. den kosta 1500 spenn på mekonomen i sandvika:O så å de hadde den ikke heller! så sjekket han over alt og det var ingen som hadde den på lager.. måtte ev. bestille den fra bosch..

_____________________________________________

Menn Med Hjærne, Kjører Bil Med Stjerne!

 

90' mod 190E 2L (prosjekt)

86' mod 2,3 16v (vrak..)

87' mod 2L (delbil)

90' mod BMW 5'er (E34 bruksbil med 375 på teller'n!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut en egen tråd for BILFORUMETS BASEBALL BAT CLUB under "off topic". Her kan man legge ut saker som BBBC kan hjelpe til med.

 

Vi håper at så mange som mulig joiner denne organisasjonen som i første rekke jobber MOT hærverk og mishandling av biler landet over.

Vil du være med?

 

1)

Legg et balltre i bilen din, som kan brukes om du ser noen kødde med en bil. Ser vi noen som kødder med en bil, plukker vi frem balltreet fra bilen, går bort og SPØR hva de driver med! -Snakk først, så slå

 

2)

Skriv MEMBER OF BBBC i signaturen din

 

Organisasjonen skal også gi moralsk støtte til eiere av skadde biler, og kanskje hjelpe til med å skaffe deler til de rammede, hvis det er mulig.

 

LINKEN ER: http://bilforumet.net/showthread.php?t=114692

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens!! må si takk for all støtte og trøstende ord!!!

får kanshe start på den i morra med tenningsmodul fra mekonomen.

men koster 1500 så leverer den tilbake uansett. noen som har en tennings modul liggene?

 

er selfølgeli også med i BBBC

Ford Focus 1,6 Zetec

volvo 240 B21ET *RIP*

member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår