levalivet333 Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Ja nå er det blitt gjort en del de 2 siste helgene. Stage som jeg knakk er byttet. Har fått nye bremseklosser både forran og bak. Bilen er blitt vaska me kraftvask å avfetting, rubba og polert. Den er rød igjen:) Weeeeeeeee !!! Har ikke fått tatt sidene på bilen enda, men den tid kommer. Ekstrayktene og lykteviskerene er fjernet. Ble mye bedre :thumb Mens vi vaska kom det selfølgelig frem flere ting som må gjøres. Frontruta er løsnet. Den har seget ned, og det kom vann inn nederst i venstre hjørne. Denne helgen har vi fått lov å stå på scania å mekke :) Bedre tilgang til verktøy der da. Der har det blitt skiftet dempere både forran og bak. Og så ble fjærene foran skiftet fordi vomaz sa det ble så mye "bal" (vanskeligere) å sette de gamle på. Det var da litt forskjell på dem da. Og så har det blitt skiftet en del foringer forran. Det tok litt lengre tid. Var ikke bare bare. Fikk ikke skiftet alt på en ene siden. Skal skrive og legge inn mer bilder når jeg får tilgang til den eksterne hardisken som resten av bildene ligger på Siter Ta en dag om gangen :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 skal si bilen ble mye bedre på veien etter at den fikk nye dempere og foringer.. ikke at de var synlig slitte, men de har nok gjort jobben sin.. det vil nok komme poly foringer bake også på bilen etterhvert.. ;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
levalivet333 Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Nå har jeg fått dekal i bakruta :) Siter Ta en dag om gangen :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Det var jo sjefs!;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Det var nice! :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 litt nye bilder.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 da har jeg kjøpt meg en 740 tic.. så blir det snurre i 240n når jeg har fått bygd motoren om slik at den passer i 240... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 fin bil detta ja. stå på!!!!! Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 her er donor bilen.. ¨ Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hva gav du for donorbilen? Jeg skulle jo kjøpe en, men den var faen meg skutt i filler... :( Han sa at jeg kunne få motoren hvis jeg ville ha turbo med eksterne dysehull.. :eek: Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hva gav du for donorbilen? Jeg skulle jo kjøpe en, men den var faen meg skutt i filler... :( Han sa at jeg kunne få motoren hvis jeg ville ha turbo med eksterne dysehull.. :eek: hva mener du? jeg gav ikke prisen som sto i annonsen.. men var nok litt mye likevell ga 15k for den.. hva mener du med skutt i filler? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Ble bra nå vet du! Hvite blink bak også, så blir det skikkelig bra. Keep up the good work, hvem har hevet bilen sin? :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 hva mener du? jeg gav ikke prisen som sto i annonsen.. men var nok litt mye likevell ga 15k for den.. hva mener du med skutt i filler? Var bare interessert i hva du måtte ut med for en sånn donor ;) Leter etter en FT til bilen min skjønner du.... Noen hadde lekt seg med hagle og rifle på den... Den var gjennomhullet og ødelagt. Satt flere kuler i selve motoren også... Såe.. Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Var bare interessert i hva du måtte ut med for en sånn donor ;) Leter etter en FT til bilen min skjønner du....Noen hadde lekt seg med hagle og rifle på den... Den var gjennomhullet og ødelagt. Satt flere kuler i selve motoren også... Såe.. hmm.. kanskje derfor den bruker litt olje..!!!! og har masse flekker.. nå har jeg gått litt over biln, men så ikke etter kulehull men alt annet.. fatality eller, det er skader på frontlykten og ene tusen-metringen.. samt litt på skjermen.. vet du mere ang bilen er det bare å komme med det... bilen skal settes still i hælga og ta ut motoren... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 hmm.. kanskje derfor den bruker litt olje..!!!! og har masse flekker.. nå har jeg gått litt over biln, men så ikke etter kulehull men alt annet.. fatality eller, det er skader på frontlykten og ene tusen-metringen.. samt litt på skjermen.. vet du mere ang bilen er det bare å komme med det... bilen skal settes still i hælga og ta ut motoren... Hehe, nei er ikke den bilen du har kjøpt ;) Den så jo hel ut.. Han jeg snakket med skulle vrake den, visstnok bruke noen av delene til praktiske ting, følte seg i det kunstneriske hjørnet, mekke blomsterpotte osv, og anker ++ ... :p For å si det sånn, den var udugelig som bil.. =( Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg