Gå til innhold

Her er "storfalevolvon" min

Ranger emnet


levalivet333

Anbefalte innlegg

Hehe, nei er ikke den bilen du har kjøpt ;) Den så jo hel ut.. Han jeg snakket med skulle vrake den, visstnok bruke noen av delene til praktiske ting, følte seg i det kunstneriske hjørnet, mekke blomsterpotte osv, og anker ++ ... :p

For å si det sånn, den var udugelig som bil.. =(

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1154002

 

der er salgsannonsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

Elsfjordn ja..

Nei var ute på dønna han andre hadde.. Er andre bilen som blir skutt i filler der ute :s

Anyways, så lenge jeg får tak i en FT med ledningsnett så blir jeg fornøyd.. =)

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsfjordn ja..

Nei var ute på dønna han andre hadde.. Er andre bilen som blir skutt i filler der ute :s

Anyways, så lenge jeg får tak i en FT med ledningsnett så blir jeg fornøyd.. =)

ja, vet det er endel galninger på dønna, hehe... fatality :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vet det er endel galninger på dønna, hehe... fatality :???:

 

Stemmer det. Vi har jo en ganske stor eiendom(sandstrak) der, inkludert breivika(store badestranda på dønna). Og i et grustak der oppe ble det for en tid tilbake parkert en bil i tipp topp stand. Etter konsultering med politi og myndigheter fant vi ut at vi skulle ta bilen(da hadde den stått i to uker). Da vi kom utover og dro for å hente den var den faen meg gjennomhulla av haglskudd og spraylakkert i x antall forskjellige farger...

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet noe lengre med vinga?

tja.. lakka den og prøvd og tilpasse litt, men det var endel sprekker i lakken, så den ble pusset helt ned ijenn.. skal slipe festene litt mere.. såe får se når vi får den montert... ;) motorn er prioritert nå :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
Gjest PsychoSigV

Hvem av dere er det som eier bilen? Deg eller Dama?

Hva med å lakkere chromen rundt lyktene og lakkere grillen, ta av glassene på frontlyktene og lakkere plasten svart (den samme kan du gjøre med blinklys\parklys reflektorn med gjentatte lag av klarlakk).

Fjern emblemer også, hengerfeste og :)

Så tror jeg Volvoen kan bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av dere er det som eier bilen? Deg eller Dama?

Hva med å lakkere chromen rundt lyktene og lakkere grillen, ta av glassene på frontlyktene og lakkere plasten svart (den samme kan du gjøre med blinklys\parklys reflektorn med gjentatte lag av klarlakk).

Fjern emblemer også, hengerfeste og :)

Så tror jeg Volvoen kan bli bra :)

 

bilen står på dama.. ;) men jeg tar meg av mestparten av mekkingen, men hun ha vært med på endel mekking også :driving

 

kommer nok ikke til å lakkere fronten, liker den chrome;)

 

samt emblemene og hengerfeste må jo være på 240'n, må jo kunne dra campingvogn... :sleeping

iallefall foreløpig:driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår