borabora Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Hei. Så det var et forslag her om et lite Streetmeet litt sentralt på Østlandet..... ;) Er jo en del fra Oppland inne her.... Hadeland, Dokka, Land, Gjøvik, Biri og litt lenger opp..... Noen som er interessert? Gjøvik er vel det beste stedet å møtes.. Ligger mest sentralt det...... Eller? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Jeg syns dette her hadde vært kult jeg. :D Er jo som du sier allerede mange fra "distriktet her" så hvorfor ikke samle folket på eget streetmeet en gang? Syns dette høres bra ut jeg! Og jeg stiller opp! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Er vel med på gjøvik :D Hvor da ? :P Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 15-20 mil å kjøre.. Får håpe det er en søndag da !!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Heisann gutter! Tanken er knakende god.. og jeg stiller så klart! I regi av http://www.streetracing.no har vi hatt forslag på slik før, men er så labert med folk som gidder komme.... Kanskje du får med deg masse fra hadeland og slik borabora? Hadde vært konge om vi fikk til noe slikt, ser bare på dokka sist fredag.. ryktet gikk om "å slå" biri med sine noen og 40 biler.... vell, vi var mange over 100 biler som var på Bergfoss, og skal si det var liv!! Sykt med burning og morro, bare synd jeg ikke hadde bilen min der... :/ Øversveen var der med cossien, flere andre cossier og amerikanere +++ Vi må da kunne få til dette? Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by bmwpower.no Heisann gutter! Tanken er knakende god.. og jeg stiller så klart! I regi av http://www.streetracing.no har vi hatt forslag på slik før, men er så labert med folk som gidder komme.... Kanskje du får med deg masse fra hadeland og slik borabora? Hadde vært konge om vi fikk til noe slikt, ser bare på dokka sist fredag.. ryktet gikk om "å slå" biri med sine noen og 40 biler.... vell, vi var mange over 100 biler som var på Bergfoss, og skal si det var liv!! Sykt med burning og morro, bare synd jeg ikke hadde bilen min der... :/ Øversveen var der med cossien, flere andre cossier og amerikanere +++ Vi må da kunne få til dette? Yepp, kan fikse en del ifra Hadeland jeg. :) Vært litt på Dokka og mye liv og kule biler der.... :D Men det blir kanskje litt usentralt... Derfor jeg foreslo Gjøvik..... Synd CC er stengt men er iallfall Mac'ern der for de som vil ha mat...... Noen på Gjøvik som vet om en bra plass er ikke kjempegodt kjent der...... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 NÅR skal vi gjøre dette her da? :D Klar som et egg jeg!! MJØSMEET blir dette da.. (Nung sitt gode forslag) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by NoLimit NÅR skal vi gjøre dette her da? :D Klar som et egg jeg!! MJØSMEET blir dette da.. (Nung sitt gode forslag) haha.. superbra(?) navn... grinchy Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by NoLimit NÅR skal vi gjøre dette her da? :D Klar som et egg jeg!! MJØSMEET blir dette da.. (Nung sitt gode forslag) Neste fredag? Den 20.. Kan ikke ha fredag den 13.... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by borabora Neste fredag? Den 20.. Kan ikke ha fredag den 13.... :rolleyes: Passer bra for meg. Mjøsmeet fredag. Treff på hamar lørdag. Gardens Dag på søndag. Fullbooket helg. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Mulig det kommer besøk fra Oslo og! :D (Om Fiesten klarer turen!) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Brandtenborg Mulig det kommer besøk fra Oslo og! :D (Om Fiesten klarer turen!) Eyh, powerless jo :D Får få med no folk fra Oslo.. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by ivers Eyh, powerless jo :D Får få med no folk fra Oslo.. Er jeg så lett gjennkjennelig?? :rolleyes: Morro det! Hehe! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 prøve å fastsette tid/sted ? CC Gjøvik fredag 20. juni ? :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by ThAMaZTeR prøve å fastsette tid/sted ? CC Gjøvik fredag 20. juni ? :) CC stenger vel plassen? Er ikke et annet sted der a som er digert.... Når kl 20? 21? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg