ivers Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by borabora CC stenger vel plassen? Er ikke et annet sted der a som er digert.... Når kl 20? 21? Sikter vi til at folk skal kjøre fort hjem igjen ? ;p Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 noen fra gjøvik som vet noe om dette? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Blir det Fredag 20.Juni på Gjøvik da eller? Slik at dag er fastsatt. Så er det bare å finne et sted vi kan være og klokkeslett... Og ja de stenger av plassen på CC på kveldstid. Står en bom der.. så må nok finne et annet sted.. Men hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Mjøsstranda.. Der er det en stor plass, riktignok grus plass, men good plass til mange biler! Der de pleier å ha sirkus og sånn.. Blir over brua som er ved mc'ern der.. Henger dere med? 20.00 må høres ut som en folkelig tid ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Yepp. 20 juni kl 20 på Mjøsstranda. :) Spread the word around. The boys are coming to town..... :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by borabora Yepp. 20 juni kl 20 på Mjøsstranda. :) Spread the word around. The boys are coming to town..... :D DA er det greit ja!! :D Mjøsstrande it is!!! weee... !!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 poooornoooo :D yeah! :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Får håpe været blir bra da. Da kan det jo faktisk bli veldig mange folk her. Vi får spre det gode budskap. Er jo over en uke til enda så.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Kommer putrenes på moped min jeg, hvis det er fint vær :D eller blir det celica råning. Fin plass rundt MCDonalds. Masse plass i alle retninger. Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Jace Kommer putrenes på moped min jeg, hvis det er fint vær :D eller blir det celica råning. Fin plass rundt MCDonalds. Masse plass i alle retninger. Jepp det er en fin plass der. Også er det jo McDonalds like ved og for de som vil spise junk food... (Mulig jeg tar en tur dit selv og men... hehe) Kan en av dere bestille bra vær eller? Jeg tror ikke jeg rekker det før helga........:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by NoLimit Kan en av dere bestille bra vær eller? Jeg tror ikke jeg rekker det før helga........:rolleyes: Kan gjøre det jeg, bare gi meg tlf nr eller mail addresse. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by borabora Kan gjøre det jeg, bare gi meg tlf nr eller mail addresse. :D Du får bestilt det her: Tlf.: 22 96 30 00 E-post: met.inst@met.no Men jeg vet ikke helt om de er til å stole på så du bør kanskje ta noen andre.. :D Ser ut til at dette kan bli et bra treff da! Snakket med mange allerede og blir det bra vær kan vi bli mange! Husk kamera! (er jo en uke til enda men.....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by NoLimit Du får bestilt det her: Tlf.: 22 96 30 00 E-post: met.inst@met.no Men jeg vet ikke helt om de er til å stole på så du bør kanskje ta noen andre.. :D Er ikke her man bestiller da. ;) Så lenge det er mer enn 60% sannsynlighet for at det blir en type vær så er de fornøyd.... Må nok litt høyere opp... He.he. Kamera er klart. Alltid. :D Blir nok en del biler herifra.. Og kanskje en R1... :cool: Edit: Sendte en mail og spurte jeg. :) Takk for henvendelsen! E-posten vil bli besvart så raskt som mulig, og senest innen 5 virkedater. Vennlig hilsen Meteorologisk institutt Thank you for your inquiry. Your e-mail will be answered as soon as possible, and within fire work days at the latest. Kind regards, Norwegian Meteorological Institute Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by borabora Edit: Sendte en mail og spurte jeg. :) Takk for henvendelsen! E-posten vil bli besvart så raskt som mulig, og senest innen 5 virkedater. Vennlig hilsen Meteorologisk institutt hehe.. sendte du mail!? Så topp! :D lol Da får vi vel bra vær tenker jeg!! hehe.. lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 engelsk hadde de ikke lært Originally posted by borabora Thank you for your inquiry. Your e-mail will be answered as soon as possible, and within fire work days at the latest. Kind regards, Norwegian Meteorological Institute Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg