SeVen Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by NoLimit Er treffet offisielt flyttet bort til Plantasjen nå eller? Er vel mye større plass der ja. :) Vet alle hvor Plantasjen ligger hen på gjøvik? Kan hende?? :eek: Ingen kommer inn uten teens i bilen.. :cool: :D :D Nope.. Men henger meg vel på dere moelv gutta. Vis jeg kommer da. Ja, få med noen teens, har kjøpt meg stooor brikke i digitalK mitt :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by SeVen Nope.. Men henger meg vel på dere moelv gutta. Vis jeg kommer da. Ja, få med noen teens, har kjøpt meg stooor brikke i digitalK mitt :D :D Ja du får kaste deg med du og SeVen! :) Send en sms eller noe så finner vi ut når vi skal dra. Du får lufte dette på Lillehammer og. Blir forhåpentligvis MASSE folk!! vi har bestilt bra vær så! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by NoLimit Blir forhåpentligvis MASSE folk!! vi har bestilt bra vær så! :D Satser på å få med en del fra Hadeland oxo.... Og været er bestilt fra høyeste hold.... :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Vi kommer en gjeng fra Hov, og hører rykter om at det kommer en del fra dokka oxo! Tipper det blir maaange folk =) Blir sjef ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 KULT!! :D Men er det offisielt flyttet til Plantasjen eller er det på Mjøsstranda? Kjekt å vite liksom da man skal fortelle folk om dette treffet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by NoLimit KULT!! :D Men er det offisielt flyttet til Plantasjen eller er det på Mjøsstranda? Kjekt å vite liksom da man skal fortelle folk om dette treffet.. Plantasjen... Var vel der det var asfalt. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by borabora Får fylle opp Fiestaen. :) Ja, tenkte det! Håper den går helt opp da.. Ellers så har jeg et problem! Hehe! Men om jeg må ta inn på et motell eller noe med fire teens så gjør ikke det noe! Hehe! :D Er dert noen som får lagt ut et kart fra RV 4 og til denne Plantasjen?? finnes ikke kjent i Gjøvik for 5 flate øre.. :rolleyes: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by Brandtenborg Ja, tenkte det! Håper den går helt opp da.. Ellers så har jeg et problem! Hehe! Men om jeg må ta inn på et motell eller noe med fire teens så gjør ikke det noe! Hehe! :D Er dert noen som får lagt ut et kart fra RV 4 og til denne Plantasjen?? finnes ikke kjent i Gjøvik for 5 flate øre.. :rolleyes: Ellers så er det sikkert noen som kan ta over noen. :D Ligger vel ved Mac'ern omtrent. Jeg aner ikke hvor det er men sto vel et sted før i tråden her. Regner med at jeg finner ifram iallfall... Vi fra Hadeland reiser vel rundt kl 19 tenker jeg.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Kjempelett å finne frem til plantasjen. Jeg kan prøve å mekke et kart jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by NoLimit Kjempelett å finne frem til plantasjen. Jeg kan prøve å mekke et kart jeg. Fant et kart her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 det er oxo nattåpent i gjøvik, så da blir det ENDA mer folk :D :D *teens,teens,teens,teens,bil,teens,teens,teens...* :D (hvis dere har sett den reklamen på tv):D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by NoLimit Fant et kart her. BRA!!! Har fått med en babe da! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Må vel prøve å komme, selv om det er vansklig å kjøre for tida :rolleyes: Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Danna det er oxo nattåpent i gjøvik, så da blir det ENDA mer folk :D :D *teens,teens,teens,teens,bil,teens,teens,teens...* :D (hvis dere har sett den reklamen på tv):D Uff. Og du skal være med meg....... :rolleyes: :D :D :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Faen at jeg skulle bli syk nå da :mad: :eek: :mad: :( :mad: Hmm.. jaja. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg