taxidriver Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Danna du er så bokk du, grisen... hadde ikke giddi å hatt med han i bilen i vaffal... neida bare kødder.. :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by NoLimit Ja du får kaste deg med du og SeVen! :) Send en sms eller noe så finner vi ut når vi skal dra. Du får lufte dette på Lillehammer og. Blir forhåpentligvis MASSE folk!! vi har bestilt bra vær så! :D Ja, kaster meg med jeg vettu, men orker ikke kjøre selv, bilen min ser ikke ut nå, kjørte av her, har fått den i hel stand, men mangler lakk. Solgte 17" mine igår også, bedre med 15" på de veiene jeg kjører på. :) Driver å maser litt på onkel om å få låne bilen hans, så jeg dukker kanskje opp i en meget sprekt nazi bygg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Husk da folkens at det er PLANTASJEN som er stedet og ikke Mjøsstranda! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 kommer masse harry folk i følge fra hamar, og der er det garantert MINST 2 teens pr bil.. hehe... vi reiser fra hamar sju... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by borabora Yepp. 20 juni kl 20 på Mjøsstranda. :) Spread the word around. The boys are coming to town..... :D kart fin et kart til meg. jeg er ikke kjent der oppe. Jeg vet hvor gjøvik likker men ikke denne stranda Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by SnoStorm kart fin et kart til meg. jeg er ikke kjent der oppe. Jeg vet hvor gjøvik likker men ikke denne stranda Les HELE tråden du! :) Treffet er flytta til Plantasjen også som sagt.. Les hele tråden så finner du tilogmed kart til plantasjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Da har jeg fått med meg to damer! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by NoLimit Les HELE tråden du! :) Treffet er flytta til Plantasjen også som sagt.. Les hele tråden så finner du tilogmed kart til plantasjen. fant kart lest helle tråden Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by SnoStorm fant kart lest helle tråden ok.. og da klarer du å finne frem til Plantasjen? :) Ikke vanskelig å finne frem dit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 hehe, jeg skreiv feil *bil,bil,bil,bil,bil,bil,teens,bil,bil,bil,bil,bil,bil,bi* :op lol aneglsmili Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Danna hehe, jeg skreiv feil *bil,bil,bil,bil,bil,bil,teens,bil,bil,bil,bil,bil,bil,bi* :op lol aneglsmili øøøøøø:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 To spørsmål: 1. Var det på Plantasjen kl 20:00? 2. Hvor lang tid bruker man fra Oslo-Gjøvik ca? (Bilen min går ikke bra! Holder fratsgrensa da..) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by Brandtenborg To spørsmål: 1. Var det på Plantasjen kl 20:00? 2. Hvor lang tid bruker man fra Oslo-Gjøvik ca? (Bilen min går ikke bra! Holder fratsgrensa da..) 1. Yepp 2. Ca 2 timer med fartsgrensa. Hvis du reiser litt før 18 så burde det ikke være så verst med kø heller. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 2 timer o_O <-- bruker 1 time og 30 min i fartsgrensa via Rv. 4 Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Bruker under 2 timer fra Moelv til oslo hvertfall. Men nå er det vel noen km med dårlig vei og om man kjører Rv4. Kjørte der forrige fredag på vei til oslo.. ble litt irritert ja.. egner seg ikke helt for senka biler.. mulig veien er bedre nå men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg