borabora Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by ivers 2 timer o_O <-- bruker 1 time og 30 min i fartsgrensa via Rv. 4 Bruker 1 time fra Oslo sentrum til Hadeland med litt aktiv kjøring.. og ca 45 min til Gjøvik herifra. Og er dessuten helt jævli over Lygna nå. Tenkt på at det er fredag og mye trafikk a? Tar litt tid det oxo... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by NoLimit Bruker under 2 timer fra Moelv til oslo hvertfall. Men nå er det vel noen km med dårlig vei og om man kjører Rv4. Kjørte der forrige fredag på vei til oslo.. ble litt irritert ja.. egner seg ikke helt for senka biler.. mulig veien er bedre nå men... Blir ikke ferdig på lenge der..... :( Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by borabora Blir ikke ferdig på lenge der..... :( Det jeg tenkte meg ja! Kommer nok ikke til å kjøre den veien igjen før veien er i orden nei. Huff for noe kanter det var der.. :mad: Noen som har digitalkamera og som tar det med imorra eller? Må jo prøve å få knipset en del bilder. Skal prøve å få lånt jeg og ... Får håpe det bra været kommer som bestilt da.. Ser ikke helt lovende ut nå men.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by NoLimit Det jeg tenkte meg ja! Kommer nok ikke til å kjøre den veien igjen før veien er i orden nei. Huff for noe kanter det var der.. :mad: Noen som har digitalkamera og som tar det med imorra eller? Må jo prøve å få knipset en del bilder. Skal prøve å få lånt jeg og ... Får håpe det bra været kommer som bestilt da.. Ser ikke helt lovende ut nå men.. :( Yepp, har kamera med som alltid jeg. Oxo er det vel noen andre herfra som har med oxo. Ja, må nok sende en klagemail da. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Mulig jeg kommer en tur og viser trynet mitt :) Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by spewster Mulig jeg kommer en tur og viser trynet mitt :) Gjør det! :D Blir det bra vær blir det mye folk. Er nattåpent på Gjøvik den dagen oxo. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Egner seg ikke for senka biler ? Det er bare Nittedal kommune som er sånn. De skylder vel 600 millioner her og der så da er det lite igjen til veier. Veiene nord fra fylkesgrensa er jo ypperlig. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by ivers Egner seg ikke for senka biler ? Det er bare Nittedal kommune som er sånn. De skylder vel 600 millioner her og der så da er det lite igjen til veier. Veiene nord fra fylkesgrensa er jo ypperlig. Ta en tur over Lygna neste gang du er i Brua du. Så skjønner du kanskje hva vi snakker om. Ikke ofte på Gjøvik skjønner jeg. Vært veiarbeid der leeeenge. :rolleyes: ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 hæhæhæhæ ja nå husker jeg... bilen til shadow_ix fikk gjennomgå :D Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Nåååååå kommer sooooolen! *synge* :D :D Da får vi bare beholde den til imorra kveld så blir dette her helt toppers! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Da jeg prøvde å se etter solen kom det noen vindkast som blåste sand i øynene mine. Og dessuten ble bilen likeså. #"¤#"¤ Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Hmmm... Hvem hadde kontaktene i orden og bestilte bra vær????!!!!!!!!!!! :D :D :D :cool: Liten morsom historie ifra i går. Snakka med ei jeg kjenner, hu lurte på om jeg sku på Gjøvik i dag. ALLE sku dit, var sånn rånetreff. Hu hadde hørt det av søskenbarnet sitt som kommer fra et annet sted her i Oppland. Tror kanskje jeg skal dit en tur ja. :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by borabora Hmmm... Hvem hadde kontaktene i orden og bestilte bra vær????!!!!!!!!!!! :D :D :D :cool: Liten morsom historie ifra i går. Snakka med ei jeg kjenner, hu lurte på om jeg sku på Gjøvik i dag. ALLE sku dit, var sånn rånetreff. Hu hadde hørt det av søskenbarnet sitt som kommer fra et annet sted her i Oppland. Tror kanskje jeg skal dit en tur ja. :rolleyes: BRA!! Bestilte bra vær og bra vær har kommet! :D (hvertfall foreløpig) Hmmm.... Treff på gjøvik sirru??? Må nesten ta en tur da... ;) :D hehe... Kan nok hende det kommer en del folk ja.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 wtf? :D Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Like ved plantasjen er det boliger for eldre, så hvis en ikke bråker alt for mye kan det hende at det ikke kommmer altfor mye politi.. Hadde vært å slippe det.. :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg