stigare Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Begynner folket å bli klare til et nytt " MJØSMEET " snart eller? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by NoLimit Begynner folket å bli klare til et nytt " MJØSMEET " snart eller? :D Kan bli bra det... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Ja er blitt mange fra mjøsområdet her nå.. Så bør da bli bra samling?? Noen som har meninger eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Ja, jeg kommer hvertfall. Må vel ha fått på kanalskjørt og vaska bilen til dess :D mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Vent til jeg er ferdig da.. om ca hmm 3 mnd eller.no :p Kan bli bra med et treff til.. flere en i fjord håper jeg da.. Men engen var da der.. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by Kjetl0vB Vent til jeg er ferdig da.. om ca hmm 3 mnd eller.no :p Kan bli bra med et treff til.. flere en i fjord håper jeg da.. Men engen var da der.. Får da for all del håpe at vi får til en liten samling før den tid ;) :D Skal vi sette opp en dato og et sted eller? forslag? Hadde jo vært kult å møtt folket igjen nå.. er jo strømmet til mange fra mjøsområdet her siden forrige treff.. lage en ny tråd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by NoLimit Får da for all del håpe at vi får til en liten samling før den tid ;) :D Skal vi sette opp en dato og et sted eller? forslag? Hadde jo vært kult å møtt folket igjen nå.. er jo strømmet til mange fra mjøsområdet her siden forrige treff.. lage en ny tråd? Kjetil: Kan da ikke vente på deg, du er verdens treigeste... :D ;) Sted som sist eller? synes det var greit liksom.... Andre forslag? Dato, 25/6, 2/7. Fredager.... De første jeg vet om, ellers så er det treff helgene før, kanskje fint og ha det litt fram i tid så vi får reklamert litt for det...?? Eller søndager? Lørdag er folk ofte opptatt med andre ting.... :D Kan mekke ny tråd jeg. :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg