Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

å bytte gearkasse på saab er noe dritt!!!!

Jeg vet at det å bytte girkasse på en FWD er helvette i seg selv. Men er det mye vanskeligere på en Saab da? :o Om noen har erfaringer, vær så snill å del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjeler årsavgifta kan du overføre den til volvoen trur jeg. bare å snakke med biltilsynet.

Det kan du slettes ikke.

Du må betale full spik på begge for å få de på veien

Så kan du få refundert halve årsavgifta på SAABen i ettertid hvis du avregistrerer den før 1. juli.

Behold SAABen. de 9000 er kongebiler.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å så på delebil i går.. Ser bra ut.. Jeg kan plukke: Framfanger, lykter, grill, frontrute, girkasse, og noen interiørdetaljer.. Bilen koster meg 2000-2500.. Så det var jo ikke så ille :D

Interiøret i den var ikke så værst (setene ihvertfall), så om noen vet om noen som trenger saab 9000 seter i rødt, pm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å så på delebil i går.. Ser bra ut.. Jeg kan plukke: Framfanger, lykter, grill, frontrute, girkasse, og noen interiørdetaljer.. Bilen koster meg 2000-2500.. Så det var jo ikke så ille :D

Interiøret i den var ikke så værst (setene ihvertfall), så om noen vet om noen som trenger saab 9000 seter i rødt, pm :P

Ta alle delene du kan, sell de du ikke bruker og skrot bilen for 1500. :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er iferd med å gjøre et fornuftig valg :D

Som det er sagt lenger oppi her, livet er for kort til å kjøre kjedelige biler :)

Vil også passe på å anbefale forumet på http://www.saabturboclub.net samtidig, plenty med hyggelige saabmennesker der inne, uansett om du har "snurre" eller ikke...

-98 Saab 9-5 - Gamle Svarten

-74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne

Have Turbo .. will travel ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider