Fesoj_ Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 er det noen som veit vilket volum denne skal ha? det er en carvin svp 15" Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Jeg tror du lykkes bedre med svar hvis du poster dette spørsmålet på http://www.avforum.no Dette er et PA-element. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Og i og med at det ser ut til at den står i et kort horn er den nok beregnet for midbass/mellomtone. Og hornlading med et såpass kort horn vil sannsynligvis bety meget kort slaglengde. Jeg ville nok sett meg om etter noe annet, ihvertfall om du hadde tenkt å bruke den til dypbass. På en annen side, midbass fra store membraner er ganske morsomt det også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 takker for svar.prøver meg frem:P Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg