cbx750f85 Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Har forsøkt å søke her men kan ikke finne noe..... Noen som vet noe om hva som skjer natt til 1.mai ? Blir det f.eks noe i Porsgrunn i år ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 jeg håper på foksrød.. :D Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Keep It Tidy for min del :phatyo Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cbx750f85 Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 jeg håper på foksrød.. :D Nja.... hadde jo ett lovlig samlingspunkt hos Biltema i Porsgrunn i fjor da. Med litt spoling og gode greier, uten at onkel hadde noe å si... Noe av det samme i år ?? Eller ble det så mye dritt at vi ikke får lov å komme tilbake i år ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Er biltema fortsatt lovlig samlingspunkt eller? Ellers har jeg troen på foksrød jeg å!!happyhappy Hadde gjort seg med et ordentlig treff!! Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 får å være ærlig var syns jeg ikke porsgrunn var særlig bra greier ifjor.. vell, det var mange folk, men halvparten av dem var fulle drita harry folk, og på "show off" plassen fikk ikke bilene en gang lov til å spinne runninger :( Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335 Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hmmm det var vel Biltema Skien dere sikter til :) Syntes det var bra der jeg. Hadde blitt helt kaos om alle skulle spinne rundt og herje blant så mye fine biler..... Siter Kim Olsen KNA Telemark _______________________________ http://www.psycho-tuning.no http://www.kna-gatebil.no http://www.japsebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cbx750f85 Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 får å være ærlig var syns jeg ikke porsgrunn var særlig bra greier ifjor.. vell, det var mange folk, men halvparten av dem var fulle drita harry folk, og på "show off" plassen fikk ikke bilene en gang lov til å spinne runninger :( Kom litt seint i fjor jeg da..... Men ett sted må man begynne... Det gikk jo rimelig greit med "rolig spinning" i fjor så kanskje vi kan få lov til litt mer skikkelig leking, ev. om man fikk satt opp noen griser for å beskytte tilskuere. Tross alt bedre enn å bli jaga av onkel blå så fort det klumper seg litt med noen biler..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Ja, håper det blir møte på biltema i skien/ porsgrunn natt til 1 i år også sjæl jeg :) men foreløpig ser det dårlig ut :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Heisann!!! Det blir streetmeet i Porsgrunn i år oxo, nesten samme sted som biltema i fjor. I år blir det på ett privat område rett føre biltema(du kan ikke kjøre feil). I år som i fjor er politiet blitt informert om MASSE burning:) Dette skal bli kanonbra!!!!! PS! Politiet har godkjent burning!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cbx750f85 Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Heisann!!!Det blir streetmeet i Porsgrunn i år oxo, nesten samme sted som biltema i fjor. I år blir det på ett privat område rett føre biltema(du kan ikke kjøre feil). I år som i fjor er politiet blitt informert om MASSE burning:) Dette skal bli kanonbra!!!!! PS! Politiet har godkjent burning!!! Coooool happyhappy Stor sansynlighet for at jeg dukker opp ja.... Er det noe som nylig har kommet på plass ? Har ikke sett eller hørt noe om det før nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Coooool happyhappy Stor sansynlighet for at jeg dukker opp ja.... Er det noe som nylig har kommet på plass ? Har ikke sett eller hørt noe om det før nå. Det er ganske ferskt ja!!!! Fikk plassen forrige uke, så dette blir KANONBRA!!! Håper du kommer da:) Aladdin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg