Gå til innhold

Gies bort: Calipere, fremme.

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg gir bort calipere, fremme.

Volvo 240, solide skiver.

Ingen stempler henger og de fungerte fint når jeg demonterte dem.

Forøvrig er de lakkert rød med motorlakk, men skader ikke å lakkere de et par lag til.

Ps. Må hentes (Bergen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde de vært til ventilerte hadde jeg LØPT til bergen på sekundet.. trenger calipere og skiver, type FORT! og har 28 kr på konto.. :hvaskjera

Ja, de er desverre til solide..

Jadde skiver/klosser også, men det kastet jeg..

Slike ting kjøper man ikke brukt.

Ps. Grunnen til jeg byttet, var for å ha godkjent effekt opp til 220hk.

Forøvrig, gidder jeg ikke sende de, når de gies bort.. Isåfall må det helle være byttehandel, elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde de vært til ventilerte hadde jeg LØPT til bergen på sekundet.. trenger calipere og skiver, type FORT! og har 28 kr på konto.. :hvaskjera

Alt er til salgs til rett pris!

Du kan få kjøpe de som sitter på bilen min.. Jeg skal nedover til Tomb i morgen, og da kan du skru de av bilen min om du vil. SELVFØLGELIG dersom du betaler godt....

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er til salgs til rett pris!

Du kan få kjøpe de som sitter på bilen min.. Jeg skal nedover til Tomb i morgen, og da kan du skru de av bilen min om du vil. SELVFØLGELIG dersom du betaler godt....

Glenn

hehe.. har nettopp vært og kjøpt meg nye skiver og calippere, så skal vel få hevet dem på bilen til søndag. ;) takker for tilbudet ;)

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider