ChR|S^_ Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 ...deler av intereøret ble også demontert i forbindelse med denne jobben................ Deler av interiøret? :D Hehe Dette ser ut til å bli et megabra prosjekt! Gleder meg til å få se mer! Stå på :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Ja, dette virker som en kar som virkelig satser hardt!! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Artig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 deler av intereøret ble også demontert i forbindelse med denne jobben................ JA DU!!!!!...... Dette ville vell heller blitt kvalifisert som stripping av alt... Dette blir sykt, følger spent med... Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Har hørt rykter om at han er en effektiv tusenkunstner, så her blir det nok bil igjen innen rimelighetens grenser! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Har hørt rykter om at han er en effektiv tusenkunstner, så her blir det nok bil igjen innen rimelighetens grenser! :) Ha Ha Ha... "innen rimelighetens grenser" det er det beste jeg har hørt i dag Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hehe.... sprøeste jeg har sett på en stund.... Bare flytte torpedoveggen for å få plass til elementene? Hehe... Kult ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvus Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Dette var litt av en Evo.... hehe Siter Nei! nytt prosjekt! Denne gangen blir det bra!!! Dannet denne klubben på veien: LIUF - Norge( Liker Ikke Usæriøse Folk) Fri innmelding 2007\2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Fy flate, dette har jeg aldri sett før.................. Detta var rått ja :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollamoen Køstom & Kaffe Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Dette var litt av en Evo.... hehe Tror faktisk:driving dette er landets enerste EVO O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvus Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 He he.. blir bra da!!!!! Siter Nei! nytt prosjekt! Denne gangen blir det bra!!! Dannet denne klubben på veien: LIUF - Norge( Liker Ikke Usæriøse Folk) Fri innmelding 2007\2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Her går det unna skjønner jeg? :-P Skjedd noe i det siste? Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Han er nok litt treg av seg, så vi får jo se om han får gjort noe mer etterhvert :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hm. Hadde vært gøy med en oppdatering, da! :) ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Her trengs det en oppdatering ja :) Sitte sånn å lokke med spennende bilder uten å følge opp,:iconsm Så fyr opp nok et brevkurs å sett igang, hvilket utstyr er det snakk om å ha i bilen forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg