PsychoPat Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 To? ;) Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Må si meg imponert over arbeidstempoet til den karen der! :D Er jo ikke så lenge sia han starta opp denne tråden liksom... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 ja, hadde vært knall med oppdateringer.. i mellomtiden får alle ha en knall nyttårsfeiring! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 bilder er knall... ser ut som om denna karen er litt smågal eller noe i den retningen :) GODT NYTT ÅRbirthday Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Jeg måtte jo kjøpe gatebil når jeg leste at denne bilen var der. Får vel gi det bort til broren min nå så jeg slipper å skjemmes over å ha bladet :D Men uansett så var arbeidet j**** pent! Ble rett og slett imponert når jeg så bildene. Så nå får du knipse mange fler bilder Lars, så vi får se alt i bilen :) Virker ikke som noe var halvgjort eller overlatt tilfeldighetene her. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 noen med bladet og scanner her inne ?? :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Hadde vært gøy å se, ja... hm... :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Den bilen er jo gammel :D Jeg så ikke noe forskjell i hvertfall emma finale 2004: himmla bra gjennomført da, snygg som svensken ville ha sagt på tide med mer bilder og mindre kaffe :D Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 noen med bladet og scanner her inne ?? :) Er å få kjøpt i butikk hyllene.... Tror ikke Gatebil magazine setter pris på at noen scanner bladet.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Den bilen er jo gammel :D Jeg så ikke noe forskjell i hvertfall emma finale 2004: himmla bra gjennomført da, snygg som svensken ville ha sagt på tide med mer bilder og mindre kaffe :D Kan vel hende at det er gjort noe siden EMMA finalen i 2004 gitt :-D Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Og mer skal vel skje!? ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Redd for det ja... Blir nok litt justeringer ja :-D Skal ta en tur ut på lørdag tenker jeg og se hvordan det står til.. Seaten står jo parkert ved siden av Lancern og trenger litt kos den også.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollamoen Køstom & Kaffe Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Redd for det ja... Blir nok litt justeringer ja :-D Skal ta en tur ut på lørdag tenker jeg og se hvordan det står til.. Seaten står jo parkert ved siden av Lancern og trenger litt kos den også.. TJA.......... Bedere sent enn alderi er det noe som heter. Ser det er noen som venter på mere bilder, å det kommer nok en gang. Har bare ett par andre ting på gang akkurat nå. For det første er jeg så uheldig å ha en nabo som ble Amazon eier her i høst, å tradsjon tro så sporet jo det proskjektet ut etter en måneds tid. Så nå om dagen går de fleste timene foran data`n med til å spore opp en Volvo 850 "donorbil" til en vettug pris. Så er det jo dette sorte smykke til herr Engen som trenger litt ettersyn, det vil si montere frontsett,trekke kabler og lage cover. ja... også få lakkert den da. Men det blir nok ikke før etter den årlige alpeturen med gutta.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg