Gå til innhold

Spottings i Sandvika, Bærum.

Ranger emnet

-cardudde-

Anbefalte innlegg

Den ene svarte og den sølvfarga celican tilhører to gutter fra Skui.. Begge (ihvertfall den svarte) er importert fra USA.

Begge:)

Den sølvfarga er lillebroren til en på jobben sin;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..den blå golfen tilhører bestekompisen min. Han holder til i Asker, har vært endel ute med han å råna når jeg ikke er innesperra bak forsvarets "fengselsmurer".

Golfen har 19" felger med polert kant, fullt stylingkit, bredda endel, senka en hel del (jeg fikk kjøre den selv for ca. en uke siden og jeg kjørte FORSIKTIG over dumper for og si det sånn) den har forresten også angeleyes.

Det er en 1,8L 20V turomotor under panseret, og den går greit. Veldig gjennomført bil med recarostoler, deilig VW sportsratt og et greit anlegg som spiller bra. Akkurat nå er jeg på jobb, men jeg kan se om jeg husker å legge ut et bilde eller to av denne ikveld.

Broren eier forresten en supra, av den gamle typen, med det gamle karosseriet. Den skiller seg kanskje ikke så veeeeldig ut, men om man er interessert i biler legger man merke til den. Den har rundt 600HK på 1,5bar..da vet dere det også. Kan sikkert få lagt ut et bilde av denne også, om det er av interesse?! Har bare tatt bilde med mobilen av denne da..men men..

vi snakkes

mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren eier forresten en supra, av den gamle typen, med det gamle karosseriet.

Er den rød? Lå bak en rød supra "av den gamle typen" på Billingstad for 2 uker siden ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golfen er vel chippa hos TS-Racing vel? Er vel Belstad eller no som eier den golfen?

hmm,om golf'en er chippa hos ts-racing er jeg litt usikker på, men det stemmer at Belstad eier den..først hadde storebroren hans den(han som eier den røde supra'en) kjenner du belstad? hvem er du?

Er den rød? Lå bak en rød supra "av den gamle typen" på Billingstad for 2 uker siden ca.

Det stemmer det, den er rød=)

Supra'n:

Supra.jpg

Golf'n:

Gulfen.JPG

Mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var Golfen ja, utrolig fin bil. :D

Men må få fylt det mellomrommet etter Vw logoen på grillen.

Takker for bilde!

Åssen går det med Poloen forresten?Jeg er lillebroren til Thilip hvis du husker det, heh.

Har hørt mye om den skjø, men har vært veldig stille med prosjektet har jeg skjønt?

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm,om golf'en er chippa hos ts-racing er jeg litt usikker på, men det stemmer at Belstad eier den..først hadde storebroren hans den(han som eier den røde supra'en) kjenner du belstad? hvem er du?

Det stemmer det, den er rød=)

Supra'n:

Supra.jpg

Golf'n:

Gulfen.JPG

Mvh Mads

Jeg har gått på Nesbru med Belstad. Supraen står utenfor Vollen vær morgen når jeg skal til jobben.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var Golfen ja, utrolig fin bil. :D

Men må få fylt det mellomrommet etter Vw logoen på grillen.

Takker for bilde!

Åssen går det med Poloen forresten?Jeg er lillebroren til Thilip hvis du husker det, heh.

Har hørt mye om den skjø, men har vært veldig stille med prosjektet har jeg skjønt?

Jaja..Thinesh, halla;)

Golf'n til Belstad skal bli fikset litt på etterhvert..skal vel sveise panseret slik at vw-gropa i panseret blir fjernet en gang for alle..men hvem vet når det skjer.

Joda, polo'n går det litt tregt med da, men jeg har fått på de justerbare fjærbeina nå..har vært masse tull med de pga en litt treg selger.

Og jeg er i tillegg i militæret for tiden, så det hjelper jo ikke akkurat på no særlig. Men jeg får jobbet litt de få gangene jeg er hjemme og har tid til det.

Så det går sakte fremover, men det går da hvertfall fremover=)

Felgene passer, styling er påmontert, men trenger fortsatt modifisering..for det er jo ingenting som passer helt 100%..men som sagt; ting tar tid.

hvordan går det med bilen til thilip a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Actually, det er Dusy. Heh. Lille lillebror altså.

Hehe, det er bra. Du får legge ut noen bilder i prosjekt tråden da(Er dødt på Polo forumet vet.)

Thilip sin Polo?Joa, den lever den. Han har ikke gjort noe utseendemessig, han vil ikke bruke så mer penger åp den etter å ha vært uheldig med å kræsje(en lastebil kjørte på han og stakk av, makan til frekkhet.)

Så, håper han får solgt den og får kjøpt seg ordentlig go' bil. Dumt at han ikke fikk kjøt Golf mk2 16V Gti som han hadde tenkt til.

Du får kose deg i militæret i mens, høhø. :D

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider