Boosti Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Fant en jetta hos høgger i dag, med Rieger GTB styling. Front fangern var desverre knust. Men sideskjørt med breddere og bakfanger så okey ut. Er detta noe av verdi, eller bare møkka? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Etter min mening så kan ikke dette være verdt mere enn en 200lapp:) Ordentlig 80talls preg over den stylinga der. Og hvem synes vel at en styla 2'er er penere enn originalt? Hehe, sikkert noen som kan ha interesse for den slags styling, men i mine øyne så er det dritstygt;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Etter min mening så kan ikke dette være verdt mere enn en 200lapp:) Ordentlig 80talls preg over den stylinga der. Og hvem synes vel at en styla 2'er er penere enn originalt? Hehe, sikkert noen som kan ha interesse for den slags styling, men i mine øyne så er det dritstygt;) Nei det er ikke no pent...je ville ikke hatt den på min bil....tenkte kansje noen her hadde interesse av det. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 SYnes det ser litt mæd ut! drunk .. Tøft altså.. Bilen på bilde er jo stilig. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Jeg har lyst på bakfangern, sideskjørta og bredderne!!!!!:rolleyes: Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Fant en jetta hos høgger i dag, med Rieger GTB styling. Front fangern var desverre knust. Men sideskjørt med breddere og bakfanger så okey ut. Er detta noe av verdi, eller bare møkka? Mulig jeg kjøper det om du skaffer det!! Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg