villejan Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Det er meldt om biltreff på Lagunen i dag. Nærmere sagt på Kim i laguneparken. Nå har været klarnet og det er bare å stille opp! Må vi se om vi får tatt noen bilder som vi kan ligge ut!:D Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by villejan Det er meldt om biltreff på Lagunen i dag. Nærmere sagt på Kim i laguneparken. Nå har været klarnet og det er bare å stille opp! Må vi se om vi får tatt noen bilder som vi kan ligge ut!:D Var det mye folk????? Kom meg aldri avgårde, monterte ny fanger på bilen! Bilder? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Det var ikke så mye fok nei. Purken kom og alle bare forsvant. Etter en stund ble det visst flyttet til IKEA. Jeg kom jo alt for sent, men det hadde visst ikke vært så mye biler. Nei, desverre, ingen bilder! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKS Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 villjan: Hvilken bil kjørte du ? såg du bmw`en som la an brei? :rolleyes: ikke lang fra det smalt..:rolleyes: Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 JEg kom dessverre opp på lagunen når alle var gått, og kom ikke ut på IKEA før flertallet skulle avgårde å apise i byen. Fikk med meg avslutningen til den røde volvoen... himmel som den børnet! Hvilke bil kjører du da? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Var visst vannvittig med sladding,burning og svinekjøring oppå IKEA hørte eg på scanneren. Treffet på lagunen var OK det. Synd purken skal ødelegge alt. Absolut alt Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 hvorfor arrangerer dere på lagunen da? idiotisk.. står jo skilter der om at det er adgang forbudt etter 21. Bedre å ta på Ikea ekker Kim da... Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Ikea og sentertaket på Vestkanten er jo 2 gode steder å ha treff. Ikea er vel egentlig det beste. Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Juni 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Det er vel ikke like enkelt for alle når det gjelder å finne nye steder, men jeg er enig om at lagunen og Kim i laguneparken ikke er stort å skryte over. Kanskje vi burde tenke oss litt om og kanskje finne noe nytt. Hva med Laksevåg senter, kanskje Gullgruven eller som nevnt Vestkanten! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg