Gå til innhold

7x14 et35

Ranger emnet

JuB

Anbefalte innlegg

i mine øyner er 9" noe av det råeste en kan putte på golf 1! ser jo bra brett ut på din!? kjører du 225\40 dekk eller? når eg var på BT med min så nevnte han at eg faktisk kunne få min godkjent med bredere dekk og felg bak. lurte jo da en stund på å kjøpe nye 9"rh til min bak!

stilig med 4d ener forresten :)

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de har dekksider som er runde og svinger vesentlig mer innover når de monteres på såvidt bred felg. Dette er dessverre ikke tilfelle med f.eks. Toyo, Conti og Yokohama, for å nevne noen.

Det er selvfølgelig et spørsmål om hvor lav bil du vil ha. Jeg hadde plass til 8X15 ET 20 med 195/45- 15 Dunlop SP2000 på en Einser jeg hadde (H&R-gewinde). Der var det bare valsa. Men siden jeg skulle ha på GTI-breddere (den gangen visste vi ikke bedre) så ble det så som så med finishen. Forskjermene var ganske voldtatte. Det ble også valsa ut over selve skjermbuen foran, for ikke å behøve å strekke blekket i skjermkanten enda mer enn det allerede var.

nå ser det ut som jeg må ha GTI breddere uansett, siden han dusten fra biltilsyne sa jeg måtte ha dem på, når jeg skal godkjenne bilen med 16V... siden det sto i papira fra møller:shake

-83 golf gti

-83 golf c/16v snart klar for bane

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ser det ut som jeg må ha GTI breddere uansett, siden han dusten fra biltilsyne sa jeg måtte ha dem på, når jeg skal godkjenne bilen med 16V... siden det sto i papira fra møller:shake

Vel, da er tildekking av hjul i alle fall ikke noe tema:). Bare vals, du, og monter bredderne med to skruer. Og så plukkes disse av etter vising. Breddere er etter min menig kun en nødløsning om man har stygge (eller ingen hjulbuer), slik bilen min dessverre har...

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider