Gå til innhold

JR-Performance's BMW E36 318i 92'

Ranger emnet

[JR-Performance]

Anbefalte innlegg

Kjipt med den leppa da :( Varte ikke mange timene...

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjøper ny;)

vet ikke helt hvilken, noen som har noen meninger??

denne er tøffest da! men også lavest og størst mulighet for at lir knust!

http://autoshineshop.no/catalog/product_info.php?cPath=116_129_132&products_id=592&osCsid=51681ab4ea20373866672e16e246d55e

eller denne, ikke fullt så tøff, men holder garantert lenger!!

ser verftall ut som den tåler litt mer juling..

http://autoshineshop.no/catalog/product_info.php?cPath=116_129_132&products_id=1931&osCsid=51681ab4ea20373866672e16e246d55e

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil, begynner virkelig å bli bra nå. Liker vanligvis ikke så lav bakfanger på E36, men denne så faktisk bra ut!

Den første leppen er 55mm eller 65mm. Hvis den nederste også er fra Rieger (som det ser ut til), er den 80mm. Hvor mye er den senket foran? Har veldig lyst på den siste der selv, men tror det blir alt for lavt å ha i Bergen. Kommer nok ikke inn til huset mitt engang :well

Rakk ikke å stikke innom Lagunen, men min far kommenterte bilen din senere på dagen :op

- 90' Nissan 200SX S13

X 98' BMW 316i E36

Forza 4 Gamertag: El Suprman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil, begynner virkelig å bli bra nå. Liker vanligvis ikke så lav bakfanger på E36, men denne så faktisk bra ut!

Den første leppen er 55mm eller 65mm. Hvis den nederste også er fra Rieger (som det ser ut til), er den 80mm. Hvor mye er den senket foran? Har veldig lyst på den siste der selv, men tror det blir alt for lavt å ha i Bergen. Kommer nok ikke inn til huset mitt engang :well

Rakk ikke å stikke innom Lagunen, men min far kommenterte bilen din senere på dagen :op

tror det er 40 eller 60mm foran... har egentli mest lyst på den nederste da!

men syns den øverste er litt tøffere da!....

men visst det er sant som du sier at den nederste der er 80mm, så blir det litt i laveste laget:P...

å er langt ifra strøkne veier her for å si det sånn...

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er senket 60mm foran, og da har jeg ca 10cm klaring under den originale frontfangeren. Da sier det seg selv at 80mm under der igjen blir laaavt :)

(Dette er med originale stålfelger, men blir bare omtrent en halv cm høyere med 225/40-18)

Fra Rieger-katalogen (de tre leppene passer til alle modeller, ikke bare compact):

picture0045gc.jpg

- 90' Nissan 200SX S13

X 98' BMW 316i E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok til at jeg bestiller den oppe til høyre der:)

ligger på 1490kr på utoshineshop.no. skal bestille ilag med en kamerat, så deler frakt....

men den nederste leppa der, der er det jo en sånn ekstra lippe under der igjen.. det er ikke det at der blir 80mm totalt da?...... for den ser jo ikke så veldi lav ut på det mitt bilde fra autoshineshop i tråden oppafor..

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']blir nok til at jeg bestiller den oppe til høyre der:)

ligger på 1490kr på utoshineshop.no. skal bestille ilag med en kamerat' date=' så deler frakt....

men den nederste leppa der, der er det jo en sånn ekstra lippe under der igjen.. det er ikke det at der blir 80mm totalt da?...... for den ser jo ikke så veldi lav ut på det mitt bilde fra autoshineshop i tråden oppafor..[/quote']

Den ekstra leppen er 7,5mm tykk, og det blir nok i tillegg til de 80mm... Men skal være enig at den 80mm-leppen ikke ser noe særlig lavere ut enn de andre.

Den øverst til venstre er 55mm, og fåes bare i karbon-look. Den til høyre er 65mm og fåes i plast eller karbon-look. Hvis du lurte... :well

- 90' Nissan 200SX S13

X 98' BMW 316i E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei!

litt updates!.. har fått litt mer stash til bilen i det siste. har fått en Hella vinge som kom i posten i går. så venter jeg på en bakrutesenker som ble bestillt for en mnd sida, men som autoshineshop ikke har fått på lager, men er underveis nå..

Vinga:

Jrperformance402.jpg

Jrperformance405.jpg

Har også trekt om kabler (større strømtilførsel), og montert opp komponenter på nytt... slik som dette kommer det til å se ut, bare bygge det litt mer integrert etter hvert...

Jrperformance407.jpg

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blitt pen bilen din.. Kanskje prøve å få tak i noen andre baklykter?

holdt på å kjøpe vingen du kjøpte men nøyet med med speilene og bakrutesenkeren fra han..

500 for den vingen syns jeg vra bra pris:)

har lyst på slike crystal clear baklykter (røde/blanke), men er langt fra førsteprioritet nå.... må få tak i ny front, og så skal bilen snart på EU.godkjenning og det må gjøres en del før den gå gjennom:s..

+ Jeg egentli liker lyktene slik de er nå igrunn

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']500 for den vingen syns jeg vra bra pris:)

har lyst på slike crystal clear baklykter (røde/blanke)' date=' men er langt fra førsteprioritet nå.... må få tak i ny front, og så skal bilen snart på EU.godkjenning og det må gjøres en del før den gå gjennom:s..

+ Jeg egentli liker lyktene slik de er nå igrunn[/quote']

Kunne få den for 500 jeg å, men hadde ikke penger da.. dessuten hadde lakkering blitt dyrere.. håper delene mine kommer fra lakkering denne uka. evt begynnelsen av neste uke

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider