F!XeR Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hoi! Hva er størrelsen på de originale høytalerne i en 1994 mod c180 sport? Er vel 2 høytalere foran i døra, 2 i døra bak, 2 i hattehylla pluss en liten sub i hylla?? Kanskje diskanter foran? Eller er jeg helt på bærtur nå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Du kan sette inn 6.5" elementer i dørene foran ved å anskaffe deg slik utbyggings ringer i plast som selges på f.eks Torshov osv.. Kosta 200,- Mener det er 5,25"/5,5" elementer som sitter i dørenen foran , bak + hatthylla.. Originalt er det slik: 2 diskanter på dashbordet 2 mellomtoner i dørene foran 2 mellomtoner i dørenen bak 2 mellomtoner i hatthylla Ikke no subb eller forsterker på høyttalerene nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F!XeR Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Alright! Sikker på at det ikke er noe mer i hattehylla? For jeg mener det er 3 magneter der skjønner du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Nei , det er ikke flere i hattahylla nei!. Det er jeg rimelig sikkert på.. Har delvis hatt opp hatthylla pga montering av cd-veksleren feste brakketter.. Har fått tak i et dash med plassering av 6.5" opp på dash`n jeg.. very cool sak..:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F!XeR Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Har sett bilde av en som modda til dash'n til det. Så greit ut =P Ser ut til at det blir anleggs montering rett etter Rudskogen :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F!XeR Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Bare for å bumpe tråden.. Så skal det sies at det er 5, 25" både foran i døra og i hattehylla :-) Sånn at folk veit det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOKKEBB3 Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Det er helt feil, orginalt så sitter det 5" elementer i dørene foran...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F!XeR Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Det er helt feil, orginalt så sitter det 5" elementer i dørene foran...... 5,25" foran og i hattehylla. We know ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brostuen Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hvordan får jeg av dør Dekslet på 180 94modell? Har funnet 3 skruer og fått av Vindusveivarn. Og det virker som det skal sitte en til et stelle, eller må jeg bare "ta" i litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brostuen Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Glem det! Fikk det til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brostuen Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Lurer også på hvordan jeg får ut Cd spilleren? Det er orginal spilleren som sitter i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg