marjusen Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Heisann. Jeg har nett kjøpt meg en 2000mod Passat 1,9TDI 115HK Stasjonsvogn. Den har kun AC og ikke klima. Noen som aner om det er dyrt å bytte ut slik at jeg får klima i stede for AC ? Hørt det sitter samme acmotor i denne som dem som har klima. Er det kun å bytte panelet?? Eller mye annet som må byttes også?? Håper på svar. mvh Marius Siter Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjusen Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 ingen som har peiling på dette? håper på svar!!!! Marius Siter Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 er nok mye mere jobb enn å bytte panelet tror jeg, må nok legge opp litt følere og styring til diverse.. men er ikke sikker du får ta en telefon til møller og spørre litt. :) Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 glem det, du må bytte hele varmeapparatet!! manuell ac har wirere til spjelda, climatronic har el.motorer.... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 glem det, du må bytte hele varmeapparatet!!manuell ac har wirere til spjelda, climatronic har el.motorer.... Med andre ord, kjøp en passat med climatronic eller lev med det du har;) Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjusen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 men tror ikke det er vaier til spjela nei. når jeg vrir på den saken for å bytte fra vindublåsing til beinblåsiing feks så vrir jeg, så går det ett sec så hører jeg at det er en motor som bytter om. ikke det at jeg vrir om manuelt på en måte. går sikkert ann å bruke de motorne til klima tenkte jeg. Siter Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 resirk. spjeldet er elektrisk på alle typer varmeapp...... men det er 3 el.motorer til på climatronic! Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg