Gå til innhold

Endelig Passat på meg!

Ranger emnet

Brandtenborg

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
pen bil! har du vurdert chromelister på fangerene? tror det hadde blitt knall :thumb

ellers vet jeg ikke helt hva jeg syns om felgene,syns kanskje det er litt mye gummi og muligens en tomme for små..men for all del, det funker bedre enn kapslene hvafall :)

Ser etter sånne lister du snakker om, men de vokser ikke på trær til en fornuftig pris dessverre... Og hva felgene angår så tror jeg neppe jeg vil ha noe større. Liker å ha litt komfor siden jeg kjører en del på ganske dårlige veier. :)

Men takker for tilbakemelding! ;)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Bruker 1,8`n så mye drivstoff a?

Det er jo en stor og tung bil, og automaten gjør sitt til at forbruket øker. På litt aktiv pendlerkjøring brukte den ca 1,1 liter på mila. Med samme kjøring med Golfen er jeg nede på 0,68. Det merkes når jeg kjører 160 km om dagen pluss det jeg kjører etter jobben og. :)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike!!

1.1 på mila???

Er den så tung å stor altså?

Nettop kjøpt meg passat selv nå, (skal hente i helgen) og den kjøpte jeg jo nettop for at den skulle være billig på forbruket..

Har pr i dag en 2.5 liters tørst bmw jævel..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider