ChriZa Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 jeg skal kjøpe effektpotte til min 309 GTI 1,9l. Har fått et tilbud av gundersen-sportscar som kan levere meg eksos fra Supersprint, fra kat. med et enderør på 100mmØ -for 5137,- Dette er bra pris er det ikke? Dette er jo uten grenrør, gir grenrøret mye effekt, hvor "dårligere" blir det uten dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Grenrøret til supersprint er natt og dag til 1.9 GTI motoren.. det er vel kun Magnex som kan gi like mye effektøkning. Resten av effektanlegget vil gi mer lyd enn effekt. Men jeg vil anbefale grenrør sammen med resten. Absolutt. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChriZa Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 jeg er egentlig åpen for muligheter. Hva syntes du jeg burde gjøre, burde jeg slå til, eller finne noe annet? Bare det ikke er alt fort dyrt er jeg fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Personlig ville jeg kjøpt grenrør fra supersprint, og bygget resten av anlegget selv. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg