Cartman Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 I FAQ'en deres staar det ikke beskrevet hva som er max antall tegn i signaturen, bare at den maa vaere maks 5 linjer. Naar jeg proevde aa legge inn min nye signatur, saa fikk jeg foelgende melding: Signaturen din kan ikke være lengre enn $vboptions[sigmax] tegn. Hva er max antall tegn??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Det er en grense på 250 tegn. Det bør holde. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Er det noen begrensning på skrift i signatur som gjelder i virkeligheten? Jeg mener å huske noe om at man skal ha standard skrifttype i signatur? Linken til forumreglene her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76213 virker ikke! Bryter siggen min med rettningslinjene, hva er grensen? Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Akkurat nå gjør vi ikke stort med slike "overtramp" siden reglene er litt uoversiktlige/ikke vært online. Men ja, det skal være standard size på fonten. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Vil det si at min er uakseptabel? Jeg for min del mener at "less is more" - mindre skrift gir mindre fokus på signatur og et klarere skille. Men om det er feil må jeg jo bare forandre det... Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Din signatur har ikke standard skriftstørrelse, ergo er den "uakseptabel" som du sier :) Folk bruker mindre skift for å få plass til mer.. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Sorry for at jeg kverevelerer(?), men selvom man vil få plass til flere bokstaver på linja, vil jo 5 linjer ta mindre plass i høyden med liten skrift kontra vanlig skrift? Ikke at dette er viktig, men jeg er også en del på et annet stort norsk forum, og reglene her og der er reglene tydeligvis laget med HELT forskjellig begrunnelse og bakgrunn. Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Jeg synes mindre skrift er helt ok, men det er nå bare meg :D Gidder ikke logge meg på admindelen for å endre en signatur fordi noen har brukt for små bokstaver :p Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Akkurat nå gjør vi ikke stort med slike "overtramp" siden reglene er litt uoversiktlige/ikke vært online. Men ja, det skal være standard size på fonten. Litt morro at du nevner det, siden du bør gå foran som ett godt forbilde... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Vi som er mods og admins, skal være mer synlige når vi er her inne. Derfor. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Installer denne hacken for vBulletin: Extended Signature Limits Description: This Hack allows you to control Maximum Number of Lines Maximum Font Size Links to external Websites BBCodes Images (max. Number/Width/Height/Filesize) used in Signatures. - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Testa den akkurat, og den fungerer _meget_ bra! Installer ivei! :) - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Installer denne hacken for vBulletin: Extended Signature Limits Description: This Hack allows you to control Maximum Number of Lines Maximum Font Size Links to external Websites BBCodes Images (max. Number/Width/Height/Filesize) used in Signatures. Øh? Jaha, skal du hacke oss? LOL Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Testa den akkurat, og den fungerer _meget_ bra! Installer ivei! :) Jeg skal stå klar med slettetasten :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rypskar Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Øh? Jaha, skal du hacke oss? LOL Har en mistanke om at du har misforstått litt. Utvidelsen/hacken det snakkes om er vel for administratorer for å kunne sette større begrensninger på signaturene. Det er stor forskjell på et hack og å hacke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg